تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار آستراخان روسیه، رشت را به مقصد ساری ترک کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار آستراخان روسیه، رشت را به مقصد ساری ترک کرد رشت - ایرنا - استاندار آستراخان در پایان سفر دو روزه به گیلان، با بدرقه استاندار و دیگر مسوولان محلی، رشت را به مقصد ساری ترک کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈالکساندر ژیلکینˈ غروب دوشنبه در پایان سفر دو روزه به گیلان ، با بدرقه رسمی محمدعلی نجفی استاندار گیلان رشت را به مقصد ساری ترک کرد.
محمدعلی نجفی نماینده عالی دولت در گیلان در مراسم بدرقه استاندار آستراخان اظهار امیدواری کرد که با توجه به تشکیل کارگروه های دو طرف در این سفر ، روابط دو استان بیشتر از گذشته باشد.
وی اضافه کرد : هر چقدر روابط آستراخان و گیلان گسترش یابد ، روابط ایران و روسیه نیز افزایش می یابد.
استاندار گیلان همچنین بر برقراری پروازهای مستقیم و خطوط کشتیرانی مسافربری نیز برای گسترش روابط تاکید کرد.
الکساندر ژیلکین استاندار آستراخان نیز از میهمان نوازی خوب گیلانی ها تشکر و خاطرنشان کرد : تمام تلاش خود را برای ارتقای روابط دو طرف انجام می دهیم.
به گزارش ایرنا، ˈالکساندر ژیلکینˈ استاندار آستراخان روز یکشنبه در رأس هیأت عالی رتبه سیاسی، تجاری و فرهنگی وارد گیلان شد.
وی در دیدارهای جداگانه با استاندار گیلان و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ، بر ضرورت توسعه روابط استان های گیلان و آستراخان تاکید کرده بود.
استاندار آستراخان امروز (دوشنبه) نیز از چند طرح صنعتی و تولیدی در شهرهای رشت و لاهیجان بازدید کرد.
امروز همچنین با حضور استانداران گیلان و آستراخان، تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای رشت و آستراخان به امضای ˈمحمدابراهیم خلیلیˈ شهردار کلانشهر رشت و خانم ˈایرینا یگوروواˈ شهردار آستراخان رسید.
در برنامه جداگانه دیگری که امروز در دانشگاه گیلان برگزار شد؛ تفاهم نامه همکاری علمی و تحقیقاتی بین احمد رضی رییس دانشگاه گیلان و ویتالی گوتمان وزیر آموزش و علوم آستراخان روسیه امضا شد.
گوتمان وزیر آموزش و علوم آستراخان روسیه عصر امروز نیز از پارک علم و فناوری گیلان بازدید کرد و تفاهمنامه پیشنهادی پارک علم و فناوری استان گیلان به وزیر آموزش و علوم آستراخان روسیه برای مطالعه و تصمیمات بعدی ارایه شد.
توسعه و انتقال فناوری ، حوزه فن بازار ، همکاری های مشترک در رابطه با صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان ، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی ، برگزاری نمایشگاه ها و فن بازارها بین دو طرف از موضوعات متن این تفاهمنامه پیشنهادی عنوان بوده است.ک/3
7286/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن