تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805185573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداران رشت و آستراخان بر ضرورت گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی تاکید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهرداران رشت و آستراخان بر ضرورت گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی تاکید کردند رشت - ایرنا - شهرداران رشت و آستراخان روسیه در مراسم انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگی دو شهر، بر ضرورت گسترش روابط اقتصادی و فرهنگی تاکید کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمدابراهیم خلیلیˈ روز دوشنبه در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگی دو شهر رشت و آستراخان، پیگیری های استانداران گیلان و آستراخان را شایسته تقدیر خواند و گفت: اشتراکات فرهنگی دو شهر رشت و آستراخان و پیگیری های مستمر طرفین، زمینه ساز انجام این امر بوده است.
وی افزود: شهر رشت با ظرفیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و برخورداری از طبیعتی زیبا همواره از شهرهای پیش رو در کشور بوده و امید است با اجرای مفاد این تفاهم نامه و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی و تجاری دو طرف و همچنین توان متخصصین و کارشناسان در زمینه توسعه شهری نیز به پیشرفت های چشمگیری دست یابیم. خلیلی سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی، گردشگری و تجاری را از اولویت های اساسی در این همکاری دانست و عنوان کرد: با بهره مندی از تجربه مدیریت شهری می توانیم گام های موثری در ارتقاء سطح خدمات شهری برداریم.
شهردار رشت با اشاره به ویژگی های جمعیتی شهر رشت، بر ضرورت مدیریت پویای شهری تاکید و اضافه کرد: طراحی و برنامه ریزی در جهت مدیریت هماهنگ با تغییرات جمعیتی می تواند از دیگر زمینه های همکاری دو جانبه باشد.
وی اظهار امیدواری کرد که با برگزاری دیدارهای مستمر، توافقات انجام شده، اجرایی و همکاری در عرصه های مختلف مدیریت شهری گسترش یابد تا شاهد حضور و سفرهای گردشگران به این دوشهر باشیم.
خانم ˈایرینا یگوروواˈ شهردار آستراخان نیز در این مراسم بیان کرد: دو شهر رشت و آستراخان علیرغم فاصله جغرافیایی با انعقاد تفاهم نامه خواهرخواندگی، بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده اند و این تفاهم نامه می تواند فصل مشترک و اساس نامه همکاری های عمرانی ، اقتصادی و فرهنگی قرار گیرد.
وی با اشاره به تجربه تاریخی 400 ساله این دو شهر عنوان کرد: یکی از شباهت های انکار ناپذیر در این میان ، نگاه امیدوارانه شهروندان شهر رشت و آستراخان به نهاد شهرداری است.
شهردار آستراخان تجربه شهرداری رشت در ایجاد فضای سبز و درختکاری را به عنوان یکی از نقاط قوت این شهر و زمینه همکاری در برنامه های آتی ذکر کرد.
در تفاهم نامه خواهرخواندگی شهرهای رشت و آستراخان، ایجاد روابط مشترک و همکاری های دو جانبه در عرصه های علمی، آموزشی، فرهنگی ، ورزشی و اقتصادی مورد توافق طرفین قرار گرفت.
هیأت بلندپایه آستراخان روز گذشته (یکشنبه) به گیلان آمدند و در دیدار با مسوولان این استان، راه های گسترش و توسعه روابط فیمابین را بررسی کردند.
در این سفر همچنین هفت گروه کاری شامل شهرداری، کشاورزی ، تجاری، بندری، دانشگاهی، گردشگری و صدا و سیما در زمینه گسترش روابط با همتایان خود دیدارهایی می کنند.ک/3
619/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن