تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820829073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگر یکی از مهمترین عناصر دخیل در پویایی اقتصاد کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه بافق : کارگر یکی از مهمترین عناصر دخیل در پویایی اقتصاد کشور است یزد - ایرنا - امام جمعه بافق کارگران را قشر مولد جامعه دانست و گفت: بی شک کارگر یکی از مهمترین عناصر دخیل در پویایی اقتصاد کشور است .


حجت الاسلام والمسلمین ˈ سیدجواد سلیمانی ˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش مهم و کم نظیر کارگران در شکوفایی اقتصادی جامعه افزود: دستان پرتوان کارگران است که چرخه اقتصاد مملکت را به گردش در می آورد .
امام جمعه بافق با بیان اینکه جامعه دینی جامعه ای فعال و پویاست، گفت: کارگران با تلاش خود در عرصه های گوناگون کشور را به خود کفایی و عدم وابستگی نزدیک می کنند .
وی با تبریک فرارسیدن روز کار و کارگر ادامه داد: این روز در تقویم تاریخ جهان فرصتی است تا از مقام شامخ کارگران و زحمتکشان جامعه تجلیل به عمل آید .
امام جمعه بافق اضافه کرد: ارزش گذاری به کار و تجلیل از مقام کارگران ضمن اینکه باعث تقویت قشر مولد جامعه می شود، یکی از الزامات تحقق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی نیز محسوب می شود .
حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه اهمیت دادن به کار و کارگر باعث شکوفایی اقتصاد جامعه می شود ، تاکید کرد: باید موضوع کار و کارگر و اهمیت آن در بنای جامعه ای تلاشگر و مولد برای مردم بازگو شود .
وی همچنین بر نهادینه شدن فرهنگ کار و تلاش در کشور تاکید کرد و افزود: اسلام توصیه زیادی برای فرهنگ کار و تلاش و کسب روزی حلال داشته و دارد .
حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه در مکتب دینی ما کار و کارگر از ارزش های والای جامعه هستند، تصریح کرد: در صدر اسلام نیز پیامبر و ائمه اطهار فعالیت های کارگری داشتند و تلاش برای کسب رزق حلال را جهاد در راه خدا می دانستند .
به گفته امام جمعه بافق، ترویج فرهنگ کار می تواند اقتصاد را شکوفا کرده و تحریم های را بی اثر و توطئه های دشمنان را علیه نظام اسلامی ایران خنثی کند .
وی، استقلال اقتصادی کشور مرهون تلاش کارگران دانست و توصیه کرد تا برای سربلندی ایران اسلامی باید تلاش کنیم تا کارگر ماهر، متعهد و دلسوز تربیت شود .
حجت الاسلام سلیمانی به نقش تاثیرگذار کارگران در پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و افزود: حضور زنان و مردان کارگر در اعتراضات ،اعتصابات و راهپیمایی ها اقدامی شجاعانه علیه رژیم ستم شاهی بود که هرگز از حافظه تاریخ پاک نخواهد شد .
امام جمعه بافق حضور خودجوش کارگران در جبهه های حق علیه باطل و دفاع از کیان اسلامی را ستود و گفت: این قشر بیشترین شهید را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.ک3
7543/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن