تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806382241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

الکترونیکی کردن خدمات ، مهمترین اولویت ثبت احوال کشور درسال جاری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

الکترونیکی کردن خدمات ، مهمترین اولویت ثبت احوال کشور درسال جاری یاسوج - ایرنا- قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال در اموراستان ها گفت:الکترونیکی کردن خدمات و صدور شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال یکی از اولویت های مهم و ماموریت های اصلی این سازمان در سال جاری است.


به گزارش خبرنگار یرنا فریدون انصاری، دوشنبه در آیین معارفه مدیر کل ثبت احوال استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج افزود:فرآیند نوین سازی و کارکرد حرفه ای درحوزه های مختلف در سازمان ثبت احوال همچنان با قوت و جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.
وی بیان داشت:هم اکنون بیش از 100 دستگاه و یا نهاد حاکمیتی در کشور از طریق شبکه های گسترده مجازی از خدمات آماری و هویتی بهره مند هستند.
قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال در اموراستان ها اظهار کرد: سازمان ثبت احوال کشور از یک نظام کهن و سنتی به نظام کارآمد والکترونیک همراه با اثرگذاری قوی تبدیل شده است.
انصاری ، به نگرش و رویکرد توسعه ای در سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و گفت:انتصاب مدیران و برنامه ریزی های جدید این سازمان در دولت تدبیر و امید بر اساس همین رویکرد است.
وی افزود: شناسایی ظرفیت های بالقوه ، آموزش حرفه ای کارکنان، حرکت در مسیر دولت الکترونیک و کارآفرینی مدیران و کارکنان ثبت احوال از سایر برنامه های راهبردی این سازمان در دولت یازدهم است.
قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال در اموراستان ها همچنین به بخشی از عملکرد این سازمان اشاره کرد و بیان داشت:تاکنون بایگانی بیش از 125 میلیون سند هویتی و حدود 100 میلیون سند ولادت در کشور انجام شده است.
انصاری ، همچنین شمار شناسنامه های مکانیزه صادر شده در کشور را بیش از دومیلیون شناسنامه بیان کرد و گفت:مصون ماندن اسناد هویتی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی و کاهش جعل اسناد از مهمترین اجرای طرح مکانیزه کردن شناسنامه ها و اسناد هویتی است.
در این آیین سید محمد علی تقوی به عنوان مدیرکل جدید ثبت احول استان کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات سید رضا حسینیان مدیرکل پیشین این اداره تجلیل شد.
قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال کشور همچنین در حاشیه این آیین معارفه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد:میزان ازدواج در 9 ماه سال گذشته در کل کشور نسبت به مدت مشابه سال 91 حدود 9/8 درصد کاهش داشت.
انصاری با اشاره به این که هنوز مجموع آمار ازدواج سال 92 استخراج نشده است ، افزود:میزان ثبت واقعه طلاق نیز در 9 ماه سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال 91 افزون بر 3.9 درصد افزایش داشت.
قائم مقام رییس سازمان ثبت احوال در اموراستان ها بیان کرد: همچنین میزان واقعه ولادت و فوت نیز در 9 ماه پارسال نسبت به مدت مشابه سال 91 به ترتیب 3.5 و 3.2 درصد افزایش داشت.
انصاری با اشاره به ترکیب جمعیتی در کشور شمار جمعیت ایران را هم اکنون افزون بر 77 و نیم میلیون نفر اعلام کرد و افزود: 89صدم درصد معادل 687 هزار نفر از این تعداد در استان کهگیلویه وبویراحمد ساکن هستند.
این مقام مسوول بیان کرد:حدود 52.2 جمعیت ایران شهری و مابقی روستایی هستند.
انصاری با بیان این که نسبت میزان جمعیت زن و مرد در ایران قابل محسوس نیست، اظهار کرد: میزان جمعیت مرد در کشور حدود 50.1 و جمعیت زن نیز 49.9 درصد است.
وی اظهار کرد: نام های امیرعلی، امیر حسین و ابوالفضل به ترتیب بیشترین فراوانی و محبوب ترین اسامی مرد را در پایگاه جمعیتی کشور دارند.
انصاری افزود: نام های فاطمه ، زهرا و نازنین زهرا نیز بیشترین فراوانی اسامی دختر را در پایگاه جمعیتی کشور از سال گذشته تاکنون به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: امیرعلی، ابوالفضل و امیرمحمد بیشترین موارد فراوانی اسامی مرد و فاطمه و زهرا نیز بیشترین فراوانی اسامی دختر را در بین مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در دو سال گذشته داشته است.
انصاری ادامه داد: نام های خانوادگی ˈمحمدیˈ ، ˈحسینیˈ و احمدی به ترتیب با 700 ، 500 و 470 هزار عنوان همچنان در صدر انتخاب نام خانوادگی در بین مردم ایران است.ک/3
566/7530 /679
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن