تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815505679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزیره کیش باید به مهد فرهنگ و هنر در کشور تبدیل شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: جزیره کیش باید به مهد فرهنگ و هنر در کشور تبدیل شود کیش - ایرنا - مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این جزیره باید به مهد فرهنگ وهنر تبدیل شود ، گفت :تمامی هنرمندان در کیش در برنامه های اجرایی و سازمان مناطق آزاد مشارکت داده می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، علی اصغر مونسان عصر یکشنبه در چهارمین نشست هنرمندان جزیره کیش افزود: هنر فی نفسه یکی از زیباترین الفاظ جهان محسوب می شود و هنرمندان صاحب فضیلت و جایگاه ویژه ای هستند .
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اضافه کرد : بخشهای مختلف این سازمان تلاش کرد تا در اجرای برنامه های خود ازهنرمندان جزیره کمک بگیرد .
مونسان با بیان اینکه هنرمندان بواسطه نقش الگویی خود میان مردم پیشرو هستند گفت: آنها باید کمک کنند تا بتوانیم موضوع های جدیدی را در جزیره کیش اجرا و به کشور ارائه کنیم .
معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشوربه عنوان سخنران دیگر این مراسم گفت : هنرمندان باید در همه جا به ویژه در این جزیره صاحب سخن ، پیام ، نگاه و معرفت باشند.
حجت الاسلام محمدعلی زمزم اظهارداشت : عده ای با نمایش بازی تلاش دارند خود و هنرشان را مطرح کنند اما این هنر بدون مایه ، پیام و سخن است .
وی با بیان اینکه ادای هنری داشتن با ردای هنری متفاوت است گفت: این ردای هنری است که می تواند یک هنر را ممتاز کند بطورقطع چنین هنری می تواند اثر بخشی داشته باشد.
معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد کشوردر پایان گفت: تمام رسالت ومسولیت یک هنرمند این است که خلاقیت های درونی و باورهای درونی اش را با راه های متفاوت از دیگران بیان کند.
1641/668
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن