تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش مضاعف جهت تحقق برنامه های محرومیت زدایی از اولویت های این نهاد است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان غربی: تلاش مضاعف جهت تحقق برنامه های محرومیت زدایی از اولویت های این نهاد است اشنویه، مهاباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: انجام تلاش مضاعف برای تحقق برنامه های محرومیت زدایی از اولویت های این نهاد در سال جدید است.


به گزارش ایرنا، جلال حسین زاده روز یکشنبه در دیدار با امدادگران کمیته امداد پیرانشهر به تبیین شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی امسال از سوی رهبر معظم انقلاب پرداخت و امدادگران را به تلاش مضاعف جهت تحقق برنامه های محرومیت زدایی این نهاد فرا خواند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب با دور اندیشی های روشنگرانه خود اقتصاد و فرهنگ را دو رکن اصلی پیشرفت جامعه اسلامی دانسته و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی را در این برهه از تاریخ کشورمان مستلزم عزم ملی و مدیریت جهادی مسوولان ذکر کرده اند.
حسین زاده اظهار کرد: تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه نامگذاری امسال با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نیازمند عزم همگانی بوده
و هرکس در هر مسوولیت و مقامی که هست باید برای رسیدن به این هدف تلاش کند.
وی گفت: موفقیت در عرصه اقتصاد منوط به پیشبرد برنامه های فرهنگی است و برای توانمند شدن اقتصاد کشور باید فرهنگ استفاده بهتر از منابع و امکانات در جامعه ایجاد شود.
حسین زاده یادآور شد: راهکارهای پیش روی امداد برای همه ما روشن است و آنچه که اهمیت دارد این است که با عزمی که ملت بزرگ ایران به خرج می دهند ما نیز به عنوان حامی محرومان با مدیریت جهادی مد نظر رهبر معظم انقلاب به تلاش های شبانه روزی خود ادامه دهیم تا در ساختن جامعه اسلامی و رفع مشکلات محرومین نقش خود را به خوبی ایفا کنیم.
در ادامه این مراسم مدیر کمیته امداد پیرانشهر نیز گزارشی از عملکرد کمیته امداد این شهرستان را ارائه کرد .
584/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن