تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821009232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادفلاح: همه مكان هاي ورزشي مجهز به نمازخانه می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > سایر حوزه ها تجلیل از مهدوی کیا و حسین فرکی؛
نژادفلاح: همه مكان هاي ورزشي مجهز به نمازخانه می‌شوند
مديركل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه افتتاح 5 نمازخانه در مكان هاي ورزشي حوزه جنوبغرب گفت: از همه مسئولين حوزه ها و شهرستان ها خواسته ايم كه همه مكان هاي ورزشي مجهز به نمازخانه شوند.



به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین نژادفلاح در مراسم افتتاحیه پنج نمازخانه در ورزشگاه های استان تهران که به همت تربیت بدنی جنوب غرب صورت گرفته است، به تاكيد زياد مقام معظم رهبري بر ساخت نمازخانه در مراكز ورزشي و تفريحي اشاره کرد و افزود: برهمين اساس ما هم از خيرين ورزشی خواهش كرديم 5 نمازخانه در پنج ورزشگاه ساختند كه روز شنبه افتتاح همزمان آنها را داشتيم. وی با تاكيد بر بحث نمازخانه و ضرورت ايجاد آن، ادامه داد: وقتي جوان مي آيد به دنبال پرورش جسم، در كنارآن مي خواهد به روحش هم توجه كند و يكي از جلوه هاي پردازش روحي و رواني انسان، عبادت و سجده زدن بر درگاه الهي است كه ورزشكاران به زيبايي آن را انجام مي دهند. نژادفلاح گفت: ما ديديم در بعضي از مراكز ورزشي و باشگاه ها جاي مناسبي براي اقامه نماز كه ستون دين است، وجود ندارد، لذا گفتيم نمازخانه ها در اين مراكز ايجاد شود و الحمدا...، 5 نمازخانه افتتاح شد و اميدوارم در بقيه فضاها و اماكن ورزشي كه نيازمند نمازخانه هستند، این مهم در دستور كار قرار گيرد. مديركل ورزش و جوانان استان تهران تاکید کرد: از خيرين مي خواهيم كه بيايند و در مجموعه هاي ورزشي تعداد نمازخانه هاي مان را افزايش دهيم تا هيچ ورزشگاهي نداشته باشيم كه نمازخانه نداشته باشد. در كنار مراسم افتتاح، برنامه تجليل از مادر شهيد صبوري انجام شد كه بعد از 31 سال پیکر پاک فرزندشان به اين خانواده رسيد. همچنین از حسین فركي كه در ليگ سیزدهم قهرمان شد، به عنوان بهترين مربي ليگ و مهدی مهدوی کیا کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران تجليل شد و شهرداران مناطق تهران، اعضاي شوراي شهر، نمايندگان مجلس، روحانيت معزز و خانواده بزرگوار شهداء زينت بخش مراسم بودند.
 


۱۳۹۳/۲/۷ - ۱۱:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن