تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820255613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه های دیواندره به دلیل نبود اعتبار نیمه تمام مانده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پروژه های دیواندره به دلیل نبود اعتبار نیمه تمام مانده اند سنندج - ایرنا- فرماندار سابق دیواندره گفت: پروژه های فراوانی در این شهرستان به دلیل نبود و یا کمبود اعتبار نیمه تمام مانده اند که جهت تکمیل و بهره برداری نیازمند پیگیری جدی و جذب اعتبار است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سعدی نقشبندی شامگاه شنبه در جریان تودیع خود، به مشکل شدید کم آبی شهر دیواندره و بسیاری از روستاها به عنوان یکی از مشکلات اصلی این شهرستان نام برد و افزود: طرح های آبرسانی باید در اولویت طرح های عمرانی مسوولان قرار گیرد.
وی به اجرای تصفیه خانه آب شهرستان دیواندره با 20 درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد و گفت: برای اتمام این طرح نیاز به 90 میلیارد ریال اعتبار است.
وی به تصفیه خانه فاضلاب نیز اشاره کرد و گفت: پیمانکار این طرح عزل شده و قرار است از طربق مشارکت با بخش خصوصی این طرح اجرا شود.
به گفته وی طرح های مربوط به تصفیه خانه آب و فاضلاب با توجه به اینکه نیاز اصلی مردم است باید 20 سال پیش اجرا می شد و اکنون نیز باید با دریافت اعتبارات مورد نیاز تسریع در اجرای این طرح ها شود.
وی با اشاره به مشکل شدید آبرسانی به روستاهای دیواندره نیز گفت: آبرسانی به مجتمع اوباتو با 227 کیلومتر خط انتقال و مجتمع میشاب با 13 روستا در دست اجرا است که باید پیگیری جدی شود.
وی طرح های حوزه راه را نیاز جدی شهرستان دیواندره دانست و با اشاره به بزرگراه کرمانشاه میاندوآب، گفت: 65 کیلومتر این بزرگراه در حوزه شهرستان دیواندره است که برای اجرای این طرح نیاز به اعتبار است.
وی به جاده دیواندره به مریوان نیز اشاره کرد و با تاکید در تسریع اجرای این طرح، گفت: با بهره برداری از این جاده بخشی از بار ترانزیتی از سنندج به مریوان کاسته و از این محور انجام می شود.
وی شهرستان دیواندره را در بخش های کشاورزی، دامپروری و گردشگری بسیار مستعد دانست و گفت: ظرفیت های بالقوه این بخش ها را باید بالفعل کرد.
وی در پایان با آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید گفت: در طول دوران خدمتم سیاسی کاری نکردم و صادقانه در سایه تعامل با مردم و همراهی با مسوولان استان و شهرستان آنچه در توان داشتم برای توسعه و آبادانی دیواندره به کار بستم.
در این مراسم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از زحمات سه ساله سعدی نقشبندی قدردانی و بهرام فاتحی به عنوان فرماندار جدید دیواندره معرفی شد.ک/3
7346/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن