تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815399306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر هفته‌نامه دریادلان با حضور فرماندار شهرستان گناوه گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر گزارش خبری – تصویری/
دفتر هفته‌نامه دریادلان با حضور فرماندار شهرستان گناوه گشایش یافت
گناوه – خبرگزاری مهر: همزمان با سیزدهمین سالگرد انتشار و با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان، هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه شهرستان گناوه دفتر جدید هفته نامه دریادلان گشایش یافت.



به گزارش خبر نگار مهر، فرماندار شهرستان گناوه بعدازظهر شنبه در آئین گشایش دفتر هفته نامه دریادلان اظهار داشت: مدیر مسئول این هفته نامه با پشتکاری مثال زدنی سال ها در مقوله فرهنگ تلاش کرده و زحمت فراوانی را متحمل شده اند. عبدالنبی یوسفی با اشاره به مشکلات مختلف این نشریه در سال های نخستین گفت: تنها با همت بلند و پشتکار مدیر مسئول آن، این هفته نامه علیرغم مشکلات مالی که در این کار وجود دارد توانست در این سال ها به حیات خود ادامه دهد. یوسفی بیان داشت: طبیعی است که انسان های بزرگ، نقش آفرینی های بزرگ می کنند و آثار ماندگار از خود به جای می گذارند و وقتی سال های بعد به آنها افتخار می کنند که دارای همت های بلند باشند و در این شکی نیست.

وی با توجه نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ خاطر نشان ساخت: مسئولیت اهالی رسانه که بانیان فرهنگی جامعه خود هستند و دل در گرو توسعه فرهنگی مملکت دارند، مسئولیتی دو چندان در این مهم دارند. یوسفی با اشاره به نیاز شدید جامعه به اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه می توانند نقش موثری در توسعه یک جامعه پویا داشته باشند و اصلا ما انتظار تعریف و تمجید از مسئولیت ها و کارهای انجام شده را نداریم. وی متذکر شد: اگر فضایی باشد که در آن انتقادات سازنده صورت بگیرد، بسیار می تواند نقش موثری در پیشرفت و رفع کاستی ها و تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت ایفا کند که انتظار داریم همه در فضایی سازنده که هدف نهایی آن توسعه شهرستان باشد، مشارکت کنند. یوسفی افزود: قطعا مسئولان نیازمند وجود اهالی رسانه، اظهار نظرها، تدبیر و فکر همه اهالی رسانه شهرستان هستند. وی تاکید کرد: امیدوارم این ارتباط به شکلی باشد که بتوانیم از رهنمودها و اندیشه های اهالی رسانه شهرستان محروم نشده و از آنها استفاده کنیم.

یوسفی با تبریک سیزدهمین سال فعالیت هفته نامه دریادلان به مدیر مسئول آن افزود: ما به وجود هفته نامه دریادلان، پشتکار و همت بلند مجموعه همکاران هیئت تحریریه این هفته نامه در گناوه افتخار می کنیم که قطعا می توان الگویی برای جوانان ما باشد. وی ادامه داد: وقتی کسی با اندک اندوخته میراث گذشتگان خود اقدام به احداث یک بنای فرهنگی می کند، شکی نیست که این افراد را باید با دید دیگر نگاه کرد و پیشتاز شدن در توسعه فرهنگی بسیار موثر است و می تواند اثر گذار باشد. یوسفی ضمن آرزوی توفیق برای مدیر مسئول هفته نامه دریادلان اضافه کرد: بحث گناوه شناسی بسیار به شناخت ما از تاریخ و گذشتگان این دیار می تواند کمک کند و می تواند بسیار در جامعه موثر باشد. وی گفت: این شرایط باعث می شود که بتوانیم به گذشته خودمان افتخار کنیم و باید به شناسایی الگوها و مفاخر شهرستان در همه حوزه ها و معرفی آنها به جامعه اقدام کرده و آنها را برجسته سازیم و تاریخ گذشته را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد : خوشبختانه در شهرستان گناوه تعداد نشریات و سایت ها اطلاع رسانی رو به افزایش است و این جای خوشحالی دارد. فرماندار شهرستان گناوه در پایان گفت: امیدواریم که همه در مسائل ادبی، علمی، اجتماعی دست به قلم ببرند و اگر همه تلاش کنیم در زمینه های مختلف حوزه کاری خودمان حرکت کنیم، شاهد آن خواهیم بود که شهرستانی پویا داشته باشیم و من به وجود همه کسانی که بانی این تحرک و پویایی هستند افتخار می کنم . مدیر مسئول هفته نامه دریادلان نیز در آئین گشایش دفتر جدید هفته نامه دریادلان در این آئین اظهار داشت: همزمان با سیزدهمین سالروز تاسیس و انتشار هفته نامه دریادلان دفتر جدید این هفته نامه گشایش یافت. غلامرضا کرمی گفت: هفته نامه دریادلان بعد از 12 سال تلاش رسانه ای در شهرستان گناوه و استان بوشهر صاحب مکانی مستقل شده که امروز در سالروز انتشار اولین شماره این هفته نامه به دست فرماندار محترم و با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و فرهنگیان شهرستان گناوه گشایش یافت.

کرمی بیان داشت: دفتر جدید این هفته نامه علاوه بر محل فعالیت رسانه ای، مکانی برای فعالیت های مختلف فرهنگی و اجتماعی است. وی ادامه داد: درحال حاضر در این مکان انجمن ادبی هفته نامه که در چند سال گذشته در هفته نامه تشکیل می شد و پس از مدتی به علت کمبود مکان تعطیل شده بود، دوباره در مکان جدید راه اندازی  شده است. کرمی اضافه کرد: همچنین در بخشی از این دفتر نمایشگاهی از آثار نویسندگان، شاعران و مولفان شمال استان راه اندازی شده که این نمایشگاه منبع علمی بسیار خوبی برای دستیابی دانشجویان و پژوهشگران است. مدیر مسئول هفته نامه دریادلان گفت: منابع موجود در این دفتر به طور رایگان در اختیار محققین قرار خواهد گرفت. کرمی افزود: علاوه بر کتاب های موجود و آرشیو نشریات، عکس های قدیمی متعددی از شهر گناوه و روستاهای اطراف برای بازدید و استفاده افراد به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به برخی اهداف گشایش دفتر جدید تصریح کرد: جمع آوری و مراقبت از آثار و اسناد منتشر شده و منتشر نشده در شهرستان گناوه و جلسات نقد علمی آثار منتشر شده افراد در حوزه های مختلف از جمله اهداف گشایش دفتر جدید است. کرمی با بیان دیگر اهداف خود از راه اندازی این دفتر اضافه کرد: ثبت ایده ها و تشکیل بانک ایده ها به منظور توسعه شهرستان و تشکیل انجمن ها ی مختلف فرهنگی در راستای توسعه شهرستان و ارائه راهکارهای مختلف به منظور رفع مشکلات موجود از دیگر اهداف راه اندازی این دفتر است.




۱۳۹۳/۲/۶ - ۱۹:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن