تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813297185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرهیز از حاشیه، شرط برون رفت از مشکلات تئاتر کودک و نوجوان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پرهیز از حاشیه، شرط برون رفت از مشکلات تئاتر کودک و نوجوان است تهران - ایرنا - دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، پرهیز از حاشیه را مهمترین شرط برون رفت از مشکلات تئاتر کودک و نوجوان دانست.


به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا، نخستین نشست هماهنگی دبیر بیست و یکمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان صبح امروز (شنبه ششم اردیبهشت ماه) با حضور پیام دهکردی دبیر جشنواره و حسین طاهری مدیرکل اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در محل این اداره کل برگزار شد.
در این نشست علاوه بر دهکری و طاهری، شهرام کرمی دبیر پیشین جشنواره، علی اکبر طرخان مدیر امور بین الملل اداره هنرهای نمایشی و مهدی حاجیان مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره ها حضور داشتند.
درابتدای این جلسه طاهری ضمن معرفی رسمی پیام دهکردی به عنوان دبیر بیست و یکیمن جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، اظهار امیدواری کرد وی با استفاده از سوابق هنری و تجربیات گذشته از جمله بنیان گذاری و برگزاری پنج دوره جشنواره امید و نیز همکاری دست اندرکاران استان همدان، بتواند جشنواره ای درخور و رو به جلو برگزار کند.
پیام دهکردی نیز ضمن تشکر از اعتماد مدیرکل هنرهای نمایشی، شرط برون رفت از مشکلات موجود در حوزه تئاتر کودک را پرهیز از حاشیه زدگی برشمرد و آسیب شناسی را برای رفع مشکلات پیشرو ضروری دانست و بستر سازی برای کیفیت مطلوب آثار را جزو برنامه های خود عنوان کرد.
وی در ادامه از برگزارکنندگان دوره های قبلی جشنواره به خصوص شهرام کرمی تشکر و اظهار امیدواری کرد بتواند در مسیر موفقیت جشنواره گام بردارد.
دهکردی، اولین برنامه خود را، تنظیم و اعلام فراخوان جشنواره عنوان کرد و گفت که این مهم در روزهای آینده عملی خواهدشد.
فراهنگ(3)**9266 ** 1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن