تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815281502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستم اعتبار بخشی منجر به ارتقا کیفیت خدمات در بیمارستان ها می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سیستم اعتبار بخشی منجر به ارتقا کیفیت خدمات در بیمارستان ها می شود ساری- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سیستم اعتبار بخشی منجر به ارتقا کیفیت خدمات در بیمارستان ها می شود .


به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ˈایوب برزگر نژادˈ روز شنبه در سومین جشنواره کیفیت خدمات بیمارستانی مازندران بیان کرد: برنامه اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی به عنوان یکی از دقیق ترین برنامه های بهبود کیفیت، با هدف ارتقا کمی و کیفی شاخصهای خدمات درمانی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شده است.
وی در مورد بحث حاکمیت بالینی و سیستم اعتبار بخشی بیمارستان ها افزود: اگر در بستری که حاکمیت بالینی ایجاد می کند به خوبی عمل شود در بحث اعتبار بخشی به جایگاه خوبی خواهیم رسید.
وی با بیان اینکه اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی دو بال یک پرونده هستند که باید به موازات هم رشد کنند اظهار داشت: سال گذشته در بحث اعتبار بخشی بیمارستان ها رتبه خوبی در کشور کسب کردیم.
وی اعتبار بخشی و حاکمیت بالینی را موجب ارتقا کیفیت خدمات در بیمارستان دانست و ادامه داد: در بحث کیفیت بخشی به بیمارستان ها اگر نتیجه بالا رود مطلوب خواهد بود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه برنامه اعتبار بخشی بسیار مطلوب و کامل طرح ریزی شده است گفت: این برنامه راهی برای سنجش عملکرد خدمات مراکز درمانی می باشد.
دکتر برزگر نژاد افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری کادر درمانی و آموزشی دانشگاه، خدمات مطلوبی به بیماران ارایه دهیم.
در این مراسم که به همت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد مراکز برتر آموزشی درمانی، بیمارستان های دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی استان تجلیل شدند. ک/3
7330/503
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن