تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820291497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امتحانات پایان سال تحصیلی از 27 اردیبهشت ماه جاری شروع خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در نشست خبری: امتحانات پایان سال تحصیلی از 27 اردیبهشت ماه جاری شروع خواهد شد خبرگزاری پانا: امتحانات پایان سال تحصیلی در دوره متوسطه از 27 اردیبهشت ماه جاری و دوره ابتدایی از سوم خرداد شروع خواهد شد و تا 20 خرداد همزمان با آغاز مسابقات ادامه و پایان خواهد یافت.
۱۳۹۳ شنبه ۶ ارديبهشت ساعت 13:55



به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، سید علی قاسمی در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد در پاسخ به خبرنگاران گفت: امسال از سوی مقام معطظم رهبری «سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » نامیده شده است لذا در این راستا از سوی آموزش و پرورش کارگروه اقتصاد و فرهنگ تشکیل و همچنین جلسه ای با حضور اعضای فرهنگی شورای اسلامی شهرستان ها برگزار گردید تا مراسم تجلیل از معلمان به عنوان اساس تحول و رشد پایدار مورد توجه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران بیان داشت: توسعه و رشد یک جامعه بدون معلم امکان پذیر نبوده و  نیست لذا همه آحاد جامعه باید خود را موظف به تجلیل و تکریم از معلمان بدانند.
 
قاسمی تصریح کرد: استاندار محترم نیز در نامه ای به تمامی دستگاه ها خواست تا تجلیل از معلمان را دستور کار خود قرار دهند.
 
وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران با تاکید بر تقویت گویش محلی گفت: ما به دنبال تقویت و پایداری گویش محلی در مدارس هستیم و همکاران ما در حوزه تولید محتوا پیگیر این موضوع می باشند تا برخی دروس با گویش مازندرانی در مدارس تدریس گردد.
 
وی افزود: پیشنهاد شده که برخی از دروس به مدیریت استان و شهرستانی واگذار گردد تا با توجه به شرایط بومی و اقتضائات و شرایط محلی تدریس گردد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در پاسخ به سئوالی مبنی بر این که  با توجه به نزدیک شدن پایان سال و اخذ وجه توسط برخی مدیران مدارس توضیح داد: هیچ مدیری نمی تواند با اجبار از والدین مبلغی اخذ نموده و برخلاف مقررات و دستور العمل اجرایی بوده و با مدیران متخلف در صورت گزارش برخورد جدی خواهد شد.
 
قاسمی با بیان اینکه اداره بهتر مدارس با مشارکت مردمی صورت خواهد گرفت تصریح کرد: با توجه شرایط موجود اقتصادی مدیران محترم مدارس جهت اداره بهتر با رغبت والدین کمک و مشارکت های مردمی را دریافت می کنند لذا فضا و امکانات موجود با این مشارکت ها اداره می شوند.
 
وی همچنین از نحوه فعالیت کمیته انتصابات در این اداره کل گفت : کمیته متشکل از پیشکسوتان عرصه تعلیم وتربیت ، معتمدین ، اساتید دانشگاه و نخبگان می باشند که بیش از 130 پارامتر برای افراد در گزینه های مدیریتی در نظر گرفته شده مورد بررسی قرار می دهند ، تا بهترین و شایسته ترین اشخاص در پست های سازمانی در سطح استان و شهرستان قرار گیرند.
 
قاسمی با اشاره به آغاز مسابقات جام جهانی 2014 گفت: امتحانات پایان سال تحصیلی در دوره متوسطه از 27 اردیبهشت ماه جاری و دوره ابتدایی از سوم خرداد شروع خواهد شد و تا 20 خرداد همزمان با آغاز مسابقات ادامه و پایان خواهد یافت.
منبع: اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازند












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن