تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819868001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحويل بزرگترين پروژه شهري اروميه تا پايان شهريور ماه سالجاري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۸ب.ظ)
تحويل بزرگترين پروژه شهري اروميه تا پايان شهريور ماه سالجاري پروژه ابوذر بزرگترين طرح شهري اروميه تا پايان شهريور ماه سالجاري آماده بهره برداري مي شود .
به گزارش خبرگزاري موج؛ اجراي اين پروژه بعد از مدتي رکود مدتي پيش با پيگيريها و حمايت هاي استاندار آذربايجان غربي و شوراي اسلامي شهر اروميه، بار ديگر به شهرداري اروميه تحويل داده شد.
اين گزارش به نقل از شهردار اروميه مي افزايد: بعد از تحويل اين پروژه به شهرداري اروميه، اميد مي رود فاز اول آن تا 3 ماه آينده آماده و مورد بهره برداري قرار گيرد.
محمد حضرت پور اظهار اميدواري کرد کل پروژه ابوذر نيز تا پايان نميه نخست سالجاري به پايان برسد و آماده بهره برداري شود.
شهردار اروميه در بخش ديگري از سخنان خود در خصوص ساماندهي و مميزي کردن ساختمان هاي سطح شهر نيز توضيحاتي داد و اظهار تاسف از کم توجهي به اين امر در سال هاي گذشته گفت: با استفاده از تکنولوژي روز و مدرن و با استفاده از کارشناسان شهرداري اروميه مجرب در (شهرسازي مدرن و الکترونيک) امروز بيش از 220 هزار واحد مسکوني در شهر اروميه ثبت شده است.
محمد حضرت پور از تملک 86 هکتاري زمين هاي شهرداري در سال هاي گذشته نيز خبر داد و گفت: متأسفانه در سال هاي گذشته 86 هکتار از زمين هاي شهرداري اروميه توسط مردم بي اطلاع و دلالان سودجو مورد تملک و فروش قرار گرفته بود که با استفاده از شهرسازي الکترونيک و نيز تلاش همکاران محترم در سازمان املاک شهرداري اين زمين ها بازگردانده شده است.
وي همچنين از خريداري بيش 40 هکتار زمين براي نسل هاي آينده خبر داد و افزود: شهرداري اروميه در راستاي ساماندهي املاک و نيز تأمين رفاه جوانان شهر اروميه اقدام به خريد بيش از 40 هکتار زمين نموده است که به ساخت فرهنگسراهاي فرهنگي و نيز پارک هاي محله اي از طريق جذب سرمايه گذاري داخلي و خارجي اختصاص خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن