تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433031




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدا وسیما آماده همکاری با وزارت بهداشت برای معرفی بیمارستانها است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ضرغامی: صدا وسیما آماده همکاری با وزارت بهداشت برای معرفی بیمارستانها است تهران - ایرنا - رییس سازمان صدا وسیما گفت، این سازمان آمادگی دارد تا با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای معرفی بیمارستان های دولتی و امکانات آنها به مردم همکاری کند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، «عزت الله ضرغامی» روز شنبه در حاشیه همایش هفته سلامت افزود: در حوزه بهداشت و درمان، امکانات دولتی بسیار عالی وجود دارد که هنوز به مردم معرفی نشده است.
وی ادامه داد: یکی از انتقادات وارد به صدا وسیما معرفی و تبلیغ پزشکان است که آن را نفی نمی کنیم، اما می توانیم بیمارستان ها و پزشکان و ظرفیت آنها را نیز معرفی کنیم تا مردم با این مراکز آشنا شوند.
رییس صدا وسیما گفت: می خواهیم از پزشک محوری در صدا وسیما به سمت معرفی امکانات درمانی برویم.
ضرغامی خاطرنشان کرد: ناموفق ترین حوزه شبکه های ماهواره ای، سلامت است زیرا مردم به آنها اطمینان ندارند و می توانیم از این فرصت استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه مدیریت بر داشته ها، یکی از پیشرفته ترین روش های مدیریتی است، افزود: مدیران باید در وهله اول ظرفیت های نهاد خود را بشناسند و بتوانند آنها را بیان کنند.
رییس سازمان صدا وسیما با اشاره به سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه سلامت، ادامه داد: مسوولان همه حوزه ها باید اختلاف های خود را کنار گذاشته و براساس این سیاست ها، وظایف خود را انجام دهند.
وی افزود: دولت نیز به دلایل مختلف به امر سلامت توجه ویژه ای دارد و هرچند که رقم مربوط به انصراف از دریافت یار انه ها، زیاد نیست که مشکلات سلامت را رفع کند، اما آغاز خوبی برای توجه به امر سلامت بوده و جامعه توقع دارد مشکلات حوزه سلامت حل و فصل شود.
اجتمام(3) ** 9185 ** 1071
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن