تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814973472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رادیو بیشترین تمرکز را بر حوزه های معرفتی جامعه داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رادیو بیشترین تمرکز را بر حوزه های معرفتی جامعه داشته است تهران-ایرنا- معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رادیو بیشترین تمرکز را بر حوزه های معرفتی جامعه داشته است، گفت: رادیو در سال های فعالیتش توانست کوشش های افراد هنرمند را به جامعه معرفی کند.


به گزارش روز شنبه ایرنا، علی مراد خانی در مراسم بزرگداشت هفتاد و چهارمین سال تاسیس رادیو در موزه موسیقی رادیو اظهار کرد: تاثیرهای بسیاری که رادیو در تاریخ ما داشته را باید یادآوری و حافظه تاریخی خود را تقویت کنیم.
وی با اشاره به آرشیو صوتی موزه موسیقی گفت: ما در آرشیو موزه موسیقی آثار گرانقدری داریم؛ از سال 1274 شمسی که ضبط صفحه های سنگی در ایران آغاز شده تاکنون، آثاری در موزه موسیقی نگهداری می شوند.
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: افراد بسیاری هستند که صفحه های قدیمی در دست دارند که امیدواریم با اهدای آنها به موزه موسیقی، وضعیت نگهداری بهتری را برای این آثار فراهم کنند.
رضا سجادی گوینده پیشکسوت رادیو اظهار کرد: افتخار می کنم که نخستین گوینده رادیو در ایران هستم؛ استادان بزرگی به من درس دادند تا بتوانم در رادیو به اجرای برنامه بپردازم.
نخستین گوینده رادیو در ایران گفت: رادیو هنوز هم در دنیای رسانه حرف نخست را می زند؛ زمانی در خراسان دیدیم که مردی در حال بردن گاوهایش به چرا بود که بر شاخ یکی از گاوهایش رادیویی ترانزیستوری آویزان کرده بود.
وی ادامه داد: رادیو انتشار دهنده فرهنگ قدیمی ماست؛ بیایید قدر رادیو را بدانیم.
در مراسم هفتاد و چهارمین سال تاسیس رادیو، چهره هایی مانند علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر موزه موسیقی، امین اله رشیدی، میلاد کیایی، فضل اله توکل، بزرگ لشگری، جواد لشگری، کیوان ساکت، محمد سریر، رامبد صُدیف، استاد وحدت، فرهنگ جولایی، قاسم رفعتی، عباس خوشدل، صدیق تعریف، شاهرخ تویسرکانی، مهدخت مخبر، فریدون شهبازیان و ملیحه سعیدی حضور داشتند.
این گزارش به نقل از روابط عمومی موزه موسیقی حاکی است که در حاشیه این مراسم نمایشگاه عکس از رادیو به همت فروغ بهمن پور در موزه موسیقی برپا شد.
فراهنگ(1)**9187**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن