تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرمان می تواند از بنیانگذاران انرژی تجدید پذیر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کرمان می تواند از بنیانگذاران انرژی تجدید پذیر باشد کرمان - ایرنا- مدیر دفتر باد و امواج سازمان انرژی های نو ایران گفت: استان کرمان بزرگترین استان کشور با منابع تجدید پذیر فراوان است که می تواند یکی از بنیان گذاران استفاده از انرژی تجدید پذیر در کشور باشد.


به گزارش روز جمعه روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، ˈمحمد ساتکینˈ در تشریح هدف از سفر خود به کرمان به منظور بازدید از ایستگاه بادسنج منطقه نرماشیر و بررسی ایجاد یک ایستگاه بادسنج دیگر در منطقه بردسیر، افزود: سعی ما بر این است که این پتانسیل ها شناسایی و از آن ها استفاده شود.
وی ادامه داد: این بازدید میدانی با همکاری شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان انجام گرفت و هدف از آن ایجاد یک ایستگاه بادسنجی دیگر به ارتفاع 80 متر یا بیشتر با همکاری سازمان انرژی های نو ایران دفتر باد و امواج است.
ساتکین عنوان کرد: علاوه بر اینکه دیتا برداری از این ایستگاه در سرمایه گذاری کمک می کند، اطلاعات حاصل از آن در ایجاد اطلس باد نیز کاربرد خواهد داشت.
وی تصریح کرد: هدف ما در آینده این است که استفاده سرمایه گذاران از اطلاعات ایستگاه ها به صورت رایگان فراهم شود تا در آینده منجر به احداث نیروگاه بادی شود که دستاورد اصلی این کار است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین امکان استفاده از توربین های بادی ساخت داخل کشور نیز فراهم می شود.
ساتکین درباره مزایای این طرح اظهار کرد: این پروژه باعت افزایش تنوع تولید کننده های انرژی در هر استان، سازگاری با محیط زیست و کاهش آلودگی های هوا می شود.
وی در ادامه از فعالیت های ارزنده شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به ویژه اهتمام و جدیت مدیریت عامل این شرکت درباره استفاده از انرژی های تجدید پذیر و استفاده از متخصصان در این حوزه تقدیر و تشکر کرد.ک/1
7440/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن