تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804687382




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میز مشترک اتاق بازرگانی همدان و ایالت کارناتاکا هند تأسیس شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میز مشترک اتاق بازرگانی همدان و ایالت کارناتاکا هند تأسیس شد همدان- ایرنا- شامگاه پنجشنبه تفاهم نامه همکاری دو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان و ایندو هند و نظام نام میز مشترک استانهای همدان ایران و کارناتاکا (بنگالورو) هند توسط روسای این دو اتاق در محل اتاق بازرگانی همدان امضا شد.


به گزارش ایرنا سرپرست معاونت برنامه ریزی استانداری همدان در این نشست گفت: دو کشور ایران و هند به دلیل مباحث نزدیک فرهنگی و نژادی دو کشور دوست هستند و اشتراکات فراوانی با یکدیگر دارند.
ˈخسرو سامریˈ ادامه داد:حجم مبادلات بازرگانی بین ایران و هند در سال به 14 میلیارد دلار می رسد که امیدواریم همدان سهم خوبی از این میزان داشته باشد.
وی با تأکید بر این که زمینه های همکاری بسیار خوبی بین همدان و بنگالورو هند وجود دارد گفت: موضوعات مختلفی در حوزه های کشاورزی، صنعت، معدن، گردشگری و حمل و نقل برای سرمایه گذاری دو استان یاد شده وجود دارد .
این مقام مسوول همدان را یکی از شهرهای دانشگاهی کشور با 110 هزار دانشجو معرفی کرد و گفت: با توجه به پایه های علمی و دانشگاهی قوی همدان و بنگالورو می توانیم ارتباطات قوی در این دو حوزه ایجاد کنیم.
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان در این نشست گفت: هیات تجاری کارناتاکا صبح پنجشنبه از توانمندی های صنایع استان همدان بازدید کردند و امید است پتانسیل های موجود در دو استان زمینه همکاری های اقتصادی را فراهم کند.
سید ˈمجید موسویˈ ادامه داد:قرابت فرهنگی بسیار غنی بین دو استان همدان و کارناتاکا هند وجود دارد و در حال حاضر چهار هزار دانشجوی ایرانی در مرکز این ایالت به تحصیل مشغول هستند.
وی تأکید کرد: همدان و کارناتاکا می توانند در حوزه های مختلف به ویژه صنعت فناوری اطلاعات، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، کشاورزی و صنعت با یکدیگر همکاری نزدیکی داشته باشند.
موسوی گفت: تأسیس میز مشترک همدان و بنگلور به روانی و تسهیل مراودات اقتصادی و اخذ ویزا برای فعالان اقتصادی این دو طرف کمک شایانی خواهد کرد.
وی تأکید کرد: پس از روی کار آمدن دولت تدبیرو امید فضای سیاسی باز شده است و کشورهای مختلفی خواهان برقرار تعاملات اقتصادی با ایران هستند.
کارناتاکا یکی از ایالت های جنوبی کشور هند است و مرکز این ایالت شهر بنگالورو (یا همان بنگلور) است که با جمعیتی بالغ بر 6 میلیون، سومین شهر پرجمعیت کشور هندوستان بشمار می آیدو بسیاری از مردم این ایالت به زبان کانادا (یا بطور لفظی کانارا) صحبت می کنند.
این ایالت در گذشته ایالت میسور نام داشته که در سال 1973 بطور رسمی به کارناتاکا تغییر نام پیدا کرده است و 741 کیلومتر مربع وسعت دارد.
بنگلور شهری آرام و دانشجویی در فلات دکن است و یکی از سرسبزترین و خوش آب و هواترین شهرهای هند می باشد که به «Garden city» یا «شهر باغ» مشهور است.
7532/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن