تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اجراى حدود و احكام خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با ضايع كردن آن بدبخت نمى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815260226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ميرآخوري: گروه ايران آسان نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ميرآخوري: گروه ايران آسان نيست
سرمربي تيم ملي جوانان ايران گفت: گروه ايران آسان نيست و هر تيمي که به مرحله نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا آمده قدرت زيادي دارد.

 رحيم ميرآخوري در مورد شرايط تيم ملي فوتبال جوانان ايران گفت: در حال حاضر در اردو هستيم و به مرور مسائل تاکتيکي مي‌پردازيم. بازيکنان بدون مشکل تمرينات خود را برگزار مي‌کنند و تيم وضعيت خوبي دارد.

به گزارش فارس، وي در مورد هم‌گروهي ايران با تيم‌هاي تايلند، ميانمار و يمن اظهار داشت: تمام تيم‌هايي که از مرحله مقدماتي بالا آمدند قدرتمند هستند. نمي‌توان گفت هيچ کدام از اين 16 تيم ضعيف هستند و تمام کشورها روي تيم‌هاي پايه کار مي‌کنند. اگر بگوييم يمن ضعيف است، دچار اشتباه شده‌ايم. ميانمار به عنوان ميزبان اين مسابقات مطمئنا قدرت زيادي دارد و تايلند نيز تيم بسيار خوبي است. با توجه به شرايط آب‌ و هوايي ميانمار وضعيت براي تيمي مانند تايلند خوب است. حريفانمان تيم‌هاي سرعتي هستند. بايد تا شروع مسابقات با برگزاري اردوهاي مناسب و شرکت در تورنمنت‌هاي معتبر خودمان را براي حضور در اين مسابقات آماده کنيم تا بتوانيم عملکرد قابل قبولي داشته باشيم.

مربي تيم ملي جوانان در پاسخ به اين سؤال که قبول دارد گروه ايران نسبت به ساير گروه‌ها آسانتر است، اظهار داشت: به عقيده من تمام گروه‌ها سخت است و هر تيمي که به مرحله نهايي رقابت‌هاي قهرماني آسيا آمده از پتانسيل خوبي بهره‌مند است. شايد در گروهي که ازبکستان و استراليا حضور دارند يا در گروهي که ژاپن و کره هستند شرايط سخت‌تري مشاهده شود اما گروه ايران نيز به هيچ وجه آسان نيست و نبايد با اين اشتباه که در گروه ساده‌اي قرار گرفتيم شرايط را براي موفقيت حريفان فراهم کنيم. تيمي که مي‌خواهد روي سکو برود و سهميه جام جهاني را کسب کند بايد با تمرکز کافي و آمادگي لازم به مصاف رقبا برود.

ميرآخوري در پايان در پاسخ به اين سؤال که آيا فکر مي‌کند تيم ملي مي‌تواند پس از سال‌ها سهميه جام جهاني را کسب کند، يادآور شد: با توکل بر خدا و ائمه اطهار و تلاش و کوشش فراوان هدف ما رسيدن به اين مهم است. بايد بازي‌هاي تدارکاتي زيادي برگزار کنيم، تنها انجام ديدار داخلي و مسابقه با حريفان ايراني نمي‌تواند به ما کمک کند. هر چقدر بازي‌هاي دوستانه بيشتري انجام دهيم شرايط ما بهتر خواهد شد و اميدوارم با تدارک لازم بتوانيم به اين مهم دست پيدا کنيم.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/05 13:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن