تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815261446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوستي‌مهر: ايران در گروه آساني قرار نگرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دوستي‌مهر: ايران در گروه آساني قرار نگرفت
سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان با بيان اينکه ايران در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در گروه آساني قرار نگرفته تاکيد کرد: مهم‌ترين بازي اين مسابقات بازي پلي‌آف است که بايد با يکي از تيم‌هاي قدرتمند گروه دوم برگزار کنيم تا مجوز جام جهاني را به دست آوريم.

  علي دوستي مهر با بيان اينکه تيم ملي فوتبال جوانان در رقابت‌هاي قهرماني آسيا در گروه آساني قرار نگرفته است اظهار کرد: تمام تيم‌هاي حاضر در رقابت‌هاي قهرماني آسيا قوي هستند و ما حريف آساني نداريم. سال گذشته در تورنمنت چين حاضر بوديم که ميانمار را در آنجا تيم بسيار گردن‌کلفتي ديديم. آن‌ها حتي توانستند به جمع چهار تيم پاياني راه پيدا کنند و اکنون در رقابت‌هاي قهرماني آسيا هم ميزبان هستند. بي‌شک جو استاديوم‌ها و حمايت تماشاگران‌ به سود آنهاست. از طرفي تايلند هم تيم قدرتمندي است. الان چندين سال است که مسابقه‌هاي آموزشگاه‌هاي دنيا در تايلند برگزار مي‌شود و آن‌ها برنامه ويژه‌اي براي فوتبال پايه‌شان دارند. يمن هم که همواره جزو تيم‌هاي خوب پايه آسياست.

* مهم‌ترين بازي مسابقه‌هاي قهرماني آسيا بازي پلي‌آف است

سرمربي تيم ملي جوانان در پاسخ به اينکه يعني اگر ايران در سه گروه ديگر قرار مي‌گرفت تفاوتي برايتان نمي‌کرد، گفت: هدف تيم‌هايي چون ايران از حضور در بازي‌هاي قهرماني آسيا، رسيدن به يک عنوان خوب و گرفتن سهميه حضور در جام جهاني جوانان است که سال‌هاست به آن نرسيده‌ايم بنابراين مهم‌ترين بازي در اين تورنمنت مسابقه پلي‌آف است. صعود از مرحله گروهي اهميت دارد اما اگر هر سه تيم گروه شما ضعيف باشد و بتوانيد با اقتدار به عنوان تيم نخست هم به مرحله بعد راه يابيد، باز تفاوتي با تيم‌هاي صعود کننده ديگر نداريد چون مهم‌ترين بازي شما بازي پلي‌آف است و آنجاست که کار به مشکل مي‌خورد. اگر در آن بازي پيروز شويد، به جمع چهار تيم پاياني راه يافته و حضور در جام جهاني قطعي است.

دوستي مهر با اشاره به اينکه تيم ايران در صورت صعود از گروه بايد با يکي از تيم‌هاي گروه دوم يعني استراليا، ازبکستان، امارات يا اندونزي روبه‌رو شود گفت: امارات در دوره قبلي بازي‌هاي قهرماني آسيا توانست قهرمان شود. استراليا و ازبکستان هم دو تيم از مدعيان هميشگي آسيا هستند که رشد چشمگيري در فوتبال پايه دارند. مهم‌ترين بازي ايران در مسابقه‌هاي ميانمار، احتمالا ديدار با يکي از اين سه تيم در صورت صعود ازگروه‌مان است. اين وضع نشان مي‌دهد کار آساني نخواهيم داشت.

* با اينکه بازي تدارکاتي خارجي نداشتيم اما يک روز هم زمان را از دست نداديم

سرمربي تيم ملي جوانان با بيان اينکه بازيکنانش شبانه‌روز زحمت مي‌کشند و تمرين مي‌کنند تا به آمادگي هرچه مطلوب‌تر در آستانه بازي‌هاي ميانمار قرار بگيرند گفت: تمرين‌هاي ما بدون وقفه دنبال مي‌شود و با وجود آنکه از سه ماه پيش تاکنون بازي تدارکاتي نداشتيم اما يک روز را هم از دست نداديم و تمرين‌ها را دنبال کرديم. فدراسيون شرايط ما را مي‌داند و مشخصا در فوتبال پايه براي موفقيت در تورنمنت‌هاي رسمي بين‌المللي، حرف اول و آخر را بازي تدارکاتي با حريفان خارجي مي‌زند. اگر بازي تدارکاتي نداشته باشيم هيچ شانسي براي موفقيت نخواهيم داشت.

* اردوي 15 روزه تيم ملي، در آلمان اواخر خرداد يا اوايل تير برگزار مي‌شود

دوستي مهر از حضور تيم ملي جوانان در آلمان خبر داد و به ايسنا گفت: در جلسه کميته فني که دو روز پيش برگزار شد، کفاشيان و آيت‌اللهي حضور داشتند و قرار شد تيم ملي اردوي 15 روزه‌اي را در آلمان برگزار کند و در آنجا 6 تا 7 ديدار تدارکاتي را با تيم‌هاي زير 23 سال باشگاهي اين کشور انجام دهيم. مهدي مهدوي‌کيا در جلسه حضور داشت و قرار شد شرايط تيم‌هاي آنجا را بررسي کرده تا در زمان مناسبي به آلمان برويم که بتوانيم با تيم‌هاي آماده‌اي از اين کشور مسابقه دهيم. احتمالا اين اردو اواخر خرداد يا اوايل تيرماه برگزار مي‌شود.

* حضور تيم ملي در تورنمنت چهار جانبه اوکراين از 29 ارديبهشت

سرمربي تيم ملي جوانان همچنين از حضور تيمش در تورنمنت اوکراين نيز خبر داد و به ايسنا گفت: 29 ارديبهشت به اوکراين مي‌رويم و در تورنمنت چهار جانبه‌ اين کشور حاضر مي‌شويم و قطعا دو بازي تدارکاتي در آنجا برگزار مي‌کنيم که براي تيم ملي بسيار مفيد خواهد بود.





googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

جمعه 1393/02/05 13:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن