تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820248640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحول و توسعه در هیچ بخشی مانند آموزش وپرورش زیربنایی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تحول و توسعه در هیچ بخشی مانند آموزش وپرورش زیربنایی نیست تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه آموزش و پرورش باید اولویت نخست دولت و جامعه باشد، گفت: تحول و توسعه در هیچ بخشی مانند آموزش و پرورش زیربنایی نیست.


اسماعیل حیدری آزاد عصر روز پنج شنبه در پنجمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز این شهرستان، افزود: تحقق این تحول هنگامی میسر خواهد بود که دغدغه و مشکلات آموزش و پرورش دغدغه همه قشرها و سطوح جامعه باشد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان میانه با 400 روستا و پراکندگی جمعیت وسیعترین شهرستان استان آذربایجان شرقی به شمارمی رود، گفت: این امر هم موجب افتخار بوده هم مایه نگرانی است زیرا امکانات و خدمات ویژه می خواهد.
حیدری آزاد افزود: در حالی که اصرار بر پایدار ماندن جمعیت روستاها داریم، نتوانسته ایم برای برخی از روستاها حداقل امکانات را فراهم آوریم.
وی برخی از مدارس روستاها را نیازمند مرمت و بازسازی دانست و اظهارامیدواری کرد با کمک مردم شاهد انقلاب آموزشی در شهرستان بوده و بتوانیم آن را به جایگاه واقعی و درشان مردم آن برسانیم.
خیرین مدرسه ساز میانه ای ساکن شهرستان و مقیم مرکز در پنجمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با تعهدات خود از قبیل ساخت 6 مدرسه با 35 کلاس و اهدای 2 کانکس و احداث یک سالن ورزشی و نمازخانه خوش درخشیدند.
خیرین شرکت کننده در این همایش 11 میلیارد و 785 میلیون و 300 هزار ریال اهدا کردند.
587/7231
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن