تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820861200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیاتی از مجلس هفته آینده سقوط جت فالکون را در کیش بررسی می کند/ جسد یکی از سرنشیننان هواپیما پیدا نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هیاتی از مجلس هفته آینده سقوط جت فالکون را در کیش بررسی می کند/ جسد یکی از سرنشیننان هواپیما پیدا نشده است تهران - ایرنا - رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی درباره سقوط هواپیمای جت فالکون در سواحل جزیره کیش گفت: هفته آینده گروهی متشکل از برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس و کارشناسان برای بررسی های بیشتر درباره علل سقوط هواپیمای جت فالکون به جزیره کیش اعزام می شود.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خانه ملت، احمد جباری افزود: کمیته حمل و نقل مجلس در حال بررسی علل سقوط هواپیمای جت فالکون در سواحل جزیره کیش است و در این رابطه بررسی های کارشناسی با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی در کمیسیون عمران مجلس انجام شده است.
نماینده مردم بندرلنگه، بستک، کیش و پارسیان در مجلس ادامه داد: البته اعضای کمیسیون عمران مجلس از پاسخ های وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی درباره سقوط هواپیما جت فالکون قانع نشده اند و مقرر شده در این زمینه بررسی های کارشناسی بیشتری انجام گیرد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، افزود: هفته آینده گروهی متشکل از برخی اعضای کمیسیون عمران مجلس، مسئولان و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی، رئیس سازمان هواپیمایی، رئیس کمیته حمل و نقل مجلس و کارشناسان دریایی و هواپیمایی برای بررسی های بیشتر درباره علل سقوط هواپیمای جت فالکون و اقدامات انجام شده پس از سقوط این هواپیما به جزیره کیش اعزام می شود.
جباری گفت: به نحوه رسیدگی مسئولان اجرایی در بیرون کشیدن اجساد جان باختگان این سانحه هواپیمایی اعتراض دارم و متاسفانه با وجود گذشت حدود چهل روز از زمان وقوع این حادثه و همچنین مشخص بودن محل سقوط هواپیما تاکنون جسد یکی از چهار جان باخته این حادثه پیدا نشده بنابراین باید سریعا تکلیف این موضوع روشن شود و به خانواده این سرنشین هواپیما جواب داده شود.
وی ادامه داد: یکی از موضوعات درباره سقوط هواپیمای جت فالکون این است که نباید به این هواپیما اجازه داده می شد تا در شب پرواز کند و نکته دیگراین بوده که هواپیما جعبه سیاه نداشته است.
رئیس کمیته حمل و نقل مجلس، یادآور شد: از محل وقوع این حادثه هوایی بازدید داشته ام و امیدوارم با بررسی های بیشتر ابهامات این حادثه روشن شود البته سازمان منطقه آزاد کیش تاکنون همکاری مناسبی در زمینه رسیدگی به این حادثه داشته است.
سیام(2)9121**1558
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن