تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ذكر زبان حمد و ثناء، ذكر نفس سختكوشى و تحمل رنج، ذكر روح بيم و اميد، ذكر دل صدق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799187645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح انتقال پایتخت هفته آینده در مجلس بررسی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح انتقال پایتخت هفته آینده در مجلس بررسی می شود تهران – ایرنا – جزئیات طرح انتقال پایتخت که کلیات آن دی ماه سال گذشته به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده بود، هفته آینده در صحن علنی مجلس بررسی می شود.


نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوم دی ماه سال 1392 با وجود مغایرت طرح ساماندهی و انتقال پایتخت سیاسی و اداری، آن را با 110 رای موافق، 97 رای مخالف، 10 رای ممتنع از مجموع 214 نماینده حاضر در صحن علنی به تصویب رساندند.
بر اساس این طرح و در صورت تصویب نهایی، شورای ساماندهی پایتخت تشکیل می شود و این شورا موظف است حداکثر ظرف 2 سال طرح جامع ساماندهی و انتخاب مکان مناسب برای انتقال پایتخت سیاسی و اداری را تهیه و تقدیم دولت کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارند و رسیدگی به لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری خلق چین، طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظرین و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار این جلسات است.
همچنین بررسی طرح استفساریه تبصره ماده (76) قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، طرح دائمی شدن قانون اصلاح موادی از قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1387، طرح اصلاح موادی از قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی و طرح انتقال پایتخت نیز در دستور کار مجلس است.
نمایندگان مجلس همچنین هفته آینده گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه ایجاد و راه اندازی بانک اطلاعاتی سازمان همکاری های اقتصادی (اکو) در خصوص قاچاق و تخلفات گمرکی و لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات های بر درآمد و سرمایه را بررسی می کنند.
لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیات های انضباطی نیروهای مسلح، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری کنیا به منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از فرار مالیاتی در مورد مالیات بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی آن، لایحه اصلاح قانون اعتبار اسناد عادی وام های پرداختی شرکتهای تعاونی روستایی، عشایری و صیادی به اعضاء مصوب 1365 و قانون اصلاح قانون مذکور مصوب 1371 و نیز لایحه دریافت عوارض برق تجدیدپذیر از دیگر مواردی است که در دستور کار مجلس گنجانده شده است.
لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شد و آمد و چگونگی اجرای آن بررسی طرح اصلاح بند (ج) ماده (178) قانون برنامه پنج ساله پنجم جمهوری اسلامی ایران که از سوی شورای عالی استانها ارایه شده است و نیز طرح الحاق یک تبصره به قانون احداث پروژه های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک ها و سایر منابع مالی و پولی کشور مصوب 24/8/1366 نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.
نمایندگان مجلس همچنین لایحه اجازه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به تشریفات (پروتکل) های اصلاحی (1)، (2) و (4) کنوانسیون ورشو و اصلاحی آن به موجب تشریفات (پروتکل) لاهه مربوط به یکسان کردن برخی از مقررات حمل و نقل هوایی بین المللی، رد طرح اصلاح ماده (5) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و لایحه اصلاح ماده (8) قانون تأسیس سازمان اسناد ملی ایران را بررسی می کنند.
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد لایحه اصلاح قانون نحوه جبران زحمات و خسارات کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست در ارتباط با جرائم زیست محیطی و گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد طرح استفساریه ماده (24) قانون بیمه مصوب 7/2/1316 از دیگر طرح ها و لوایحی است که در کتابچه دستور کار هفتگی مجلس به چاپ رسیده است.
سیام**2025
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




22/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن