تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815018407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمبود اعتبارات پروژه سد بفراجرد خلخال را تعطیل کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمبود اعتبارات پروژه سد بفراجرد خلخال را تعطیل کرد اردبیل - ایرنا - معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: پروژه احداث سد خانقاه بفراجرد خلخال از سال گذشته تعطیل و غیرفعال شده است.


بهروز پورمهر روز پنجشنبه در جریان بازدید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از این پروژه علت تعطیلی اجرای این سد خاکی را کمبود اعتبار و نیز طرح شکایتی از سوی اداره جهاد کشاورزی خلخال ذکر کرد.
وی افزود: این پروژه از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی برخوردار است و در صورت تامین 100 میلیارد ریال اعتبار به مرحله آبگیری می رسد.
وی گفت: در حالی که پیمانکار مجری طرح 60 میلیارد ریال از این شرکت طلب دارد امسال فقط 21 میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات اجرایی این پروژه تخصیص یافته و آینده آن
نامشخص است.
وی افزود: اداره جهاد کشاورزی خلخال در مورد توقف عملیات برداشت مصالح رودخانه ای از معادن روستای خوجین شکایت کرده و تا زمانی که این اداره اقدام به پس گرفتن شکایت خود نکند تامین مصالح رودخانه ای مورد نیاز در بدنه سد برای پیمانکار مجری طرح امکان پذیر نخواهد بود.
وی اظهار کرد: علاوه بر 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بدنه سد 300 میلیارد ریال برای اجرای پروژه خط انتقال آب و تصفیه خانه آب شرب شهر خلخال نیاز است تا آب این سد مورد مصرف شرب شهروندان شهر خلخال قرار بگیرد.
پورمهر افزود: عملیات اجرایی پروژه سد خانقاه بفراجرد خلخال با هدف جمع آوری شش میلیون مترمکعت آب در سال و تامین آب شهر خلخال و تعدادی از روستاهای جوار سد از سال 88 آغاز شده است.
وی گفت: این پروژه در سال 91 به دلیل ضعف پیمانکار مجری از وی خلع و به پیمانکار توانمندی تحویل شد.
وی افزود: شرکت آب منطقه ای اردبیل علاوه بر پروژه سد خانقاه بفراجرد سه پروژه سد سازی در شهرستان خلخال در دست اقدام دارد که کار مطالعات سد نیاخرم خلخال به پایان رسیده و مطالعات دو سد شهید عمران پستی هشجین و روستای مجره این شهرستان در دست اجرا است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 112 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
7119/594/593
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن