تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819964956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد رو به بهبود است/ لزوم تسریع در اجرای پروژه ها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > کهگیلویه و بویراحمد خادمی عنوان کرد:
اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد رو به بهبود است/ لزوم تسریع در اجرای پروژه ها
یاسوج – خبرگزاری مهر: استاندار کهگیلویه و بویراحمد وضعیت اعتبارات عمرانی استان را رو به بهبود دانست و گفت: تا کنون 70 درصد اعتبارات ملی سال 92 استان تخصیص یافته است.



به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی بعدازظهر شنبه در نشست شورای فنی استان، افزود: با بهبود اعتبارات باید در اجرای پروژه های عمرانی تسریع به عمل آید. وی هرگونه سهل انکگاری در نظارت بر پروژه هیا عمرانی و هدرروی سرمایه را نابخشودنی خواند و اظهار داشت: بازدید از پروژه های عمرانی هر چهار ماه یکبار و با تیم نظارتی قوی صورت می گیرد. وی خواستار نظارت بر هزینه و زمان صرف شده در پروژه ها علاوه بر کیفیت آن شد و گفت: باید این نظارت ها منجر به بهبود کیفیت پروژه ها شود. خادمی تاکید کرد: هدرروی بیت المال در پروژه ها به هر دلیل قابل قبول نیست و دستگاه خاطی و پیمانکار باید تاوان بپردازند. وی خواستار انجام مطالعات دقیق و شفاف پیش از اجرای پروژه های عمرانی شد و اظهار داشت: این کار هزینه و زمان اجرای پروژه را کاهش خواهد داد.                                             

مدیرکل دفتر فنی استان نیز در این نشست گفت: 111 طرح عمرانی در شهرستان‌های گچساران و باشت مورد بازدید کارشناسان و ناظران دفتر فنی استانداری قرار گرفته است. سید حسین کاظمی یکی از مهمترین این پروژه ها را مصلای گچساران عنوان کرد و افزود:  این طرح ابتدا در اختیار اوقاف و امور خیریه بود پس از بروز مشکلاتی که به دنبال داشت به راه و شهرسازی واگذار شد. وی بیان کرد: این پروژه هم اکنون نواقص فنی متعددی دارد که باید به حساسیت لازم مسئله دنبال شود. کاظمی تصریح کرد: لازم است تا اصلاح این نواقص از برگزاری نماز جمعه و سایر مراسمات در آن خودداری کرد. به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست طرح های عمرانی شهرستانهای گچساران و باشت با نمایش تصاویر آنها از نظر فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن