تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812843858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم فعالیت ایزوایکو به ارائه سفارش های جدید وابسته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تداوم فعالیت ایزوایکو به ارائه سفارش های جدید وابسته است بندرعباس-ایرنا- مدیرعامل شرکت مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: ایزوایکو به روند پویایی دست یافته که تداوم آن به سفارش های جدید در حوزه نفت و کشتی سازی (داخلی) بستگی دارد.


حمید رضائیان اصل چهارشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ایزوایکو با تکیه برتوان، مدیریت و تجربه نیروی کار متخصص داخلی آمادگی خود را برای اتمام پروژه های نیمه تمام شامل ساخت و انتقال انواع سکوهای گازی و نفتی در پارس جنوبی (عسلویه) به وزارت نفت اعلام کرده است.
وی با بیان این که در حال حاضر به توانمندی ساخت این نوع سازه ها با قیمتی بسیار کمتراز شرکت های خارجی دست یافته ایم، تاکید کرد:در صورت درخواست وزارت نفت قادر به اتمام پروژه های نیمه تمام فازهای مختلف پارس جنوبی در زمان مقررهستیم.
رضائیان اصل از ساخت، بارگیری و حمل بزرگ ترین و اولین سکوی بزرگ گازی بعنوان سندی گویا در خصوص اثبات توانایی مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل نام برد و گفت:در نتیجه آن ایران در فرآیندی کاملا بومی به انحصار این صنعت که تنها در اختیار چند شرکت اروپایی (انگلیسی و هلندی) قرار داشت پایان داد.
وی یادآورشد: تیم فعلی ایزوایکو از مهرماه سال 90 خورشیدی تاکنون با وجود اعمال تحریم های شدید علیه کشور با تکیه بر نیروی کار داخلی به تعهدات خود عمل کرد، طوری که برای نخستین بار بدون حضور شرکت های خارجی مراحل طراحی، ساخت، بارگیری و انتقال بزرگ ترین سکوی گازی کشور را با موفقیت به انجام رساند.
مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به سخنان خردمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی و دست آوردهای کشور افزود: همه این موفقیت ها در زمان اعمال سخت ترین و شدیدترین تحریم ها علیه این صنعت بدست آمده که موجب توانمندتر و به روز شدن بدنه کاری این مجتمع در زمینه ساخت انواع شناور( کانتینربر، فله بر، نفت کش و حتی حمل مسافر) و سازه های مورد نیاز وزارت نفت در پارس جنوبی (سکوها و جکت های گازی و نفتی) شده است.
رضائیان اصل تصریح کرد:توانایی های ما موجب شد تا در رقابتی بسیار نزدیک با هفت شرکت بزرگ ازکشورهایی همچون کره جنوبی، هلند، ترکیه و چین برای نخستین باربرنده مناقصه ای بین المللی در کشور عراق بشویم که درنتیجه آن ایزوایکو بعنوان یک شرکت بین المللی دارای برند مطرح گردید.
این مسوول خاطرنشان ساخت: برنده شدن در چنین مناقصه ای نشان از توانایی های بالای این شرکت در رقابت با شرکت های بزرگ بین المللی ساخت و تعمیر انواع شناور و حتی سکوهای نفتی و گازی دارد.
رضاییان اصل با تأکید برضرورت حمایت بیشتر مسوولان داخلی با محوریت وزارتخانه های نفت و صنعت، معدن و تجارت از این مجموعه اظهار کرد: در صورت حمایت، از دادن سفارش و پرداخت تسهیلات بانکی، ایزوایکو بعنوان بزرگترین حوزه‏ی صنعتی ایجاد اشتغال در هرمزگان می‏تواند تا چندین دهه نیازهای حوزه نفت و گاز به سازه‏های دریایی و صنعت دریانوردی کشور را تأمین کند.
شـرکت مجتمـع کشتی سـازی و صنـایع فراساحل ایران (ایـزوایکو) 40سال قبل به منظور جذب بخش بزرگی از بازار تعمیرات و ساخت شناور در 36 کیلومتری غرب شهر بندرعباس تأسیس شد.
در حال حاضر این مجموعه توانایی تعمیر و ساخت کشتی های باربری، فرآورده بر، کانتینربر، فله بر (پاناماکس و هندی ماکس) و همچنین بارج و دوبه در کلاسهای مختلف تا حداکثر80هزار تن ظرفیت، همچنین (جاکت و سکوهای نفت و گاز ) را دارد.
اولین کشتی اقیانوس پیمای ساخت کشور با ظرفیت حمل 2200 کانتینر توسط متخصصین شـرکت مجتمـع کشتی سـازی و صنـایع فراساحل ایران (ایـزوایکو) در بندرعباس ساخته و تحویل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران شد.
ک/3 512/668 **1917
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن