تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813103733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌های بوشهر برای حل مشکلات استان رقابت کنند نه در حوزه سیاسی و سلیقه‌های شخصی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر عاطفی:
رسانه‌های بوشهر برای حل مشکلات استان رقابت کنند نه در حوزه سیاسی و سلیقه‌های شخصی
بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌های بوشهر برای حل مشکلات استان رقابت کنند نه در حوزه سیاسی و سلیقه‌های شخصی.



به گزارش خبرنگار مهر، محمود عاطفی عصر چهارشنبه در نشست نخبگان و فعالان رسانه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: اگر امروز در سایه امنیت و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی برادرانه در کنار همدیگر قرار نگیریم، فتنه دیگری اتفاق خواهد افتاد و خسارات زیادی متحمل خواهیم شد و باید چیزهای زیادی از دست بدهیم و خرج کنیم. وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای تحت تاثیر قرار دادن ملت ایران، افزود: دشمن هیچ‌گاه دلش برای ما و جمهوری اسلامی ایران نخواهد سوخت و فقط ادبیاتش فرق کرده و زیان دشمن نفاق است. مسئول سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: رسانه‌ها باید در بحث نیاز مخاطب، تکنیک محتوایی، مصلحت مخاطب، اعتماد مخاطب و در راستای رشد آگاهی عمومی و وحدت در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند و این چهار شیوه را گسترش دهند. وی با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز قطب رسانه کشور است، مطرح کرد: رسانه‌های استان بوشهر در بخش حل مشکلات استان رقابت کنند نه در حوزه سیاسی و سلیقه‌های شخصی رسانه‌ای حرکت کنند. جهان امروزی تشنه اخلاق است عاطفی بر لزوم اخلاق‌محوری تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: مطرح کردن مباحث سیاسی در رسانه‌ها کاری حقیرانه است و جهان امروزی تشنه اخلاق است. وی با اشاره به خصوصیات جنگ نرم، عنوان کرد: یکی از اقدامات دشمن در جنگ نرم اول کشتن نیروهای ماست و بعد آنان را زنده و به خدمت خودشان به‌کار می‌گیرند. مسئول سازمان بسیج رسانه یادآور شد: در سال 93 در تمامی استان‌ها بسترهای لازم برای تقویت و امکانات لازم به منظور گسترش بسیج رسانه در برنامه خود به عنوان یک اولویت جدی خواهیم داشت. وی با اشاره به امکان‌سنجی ظرفیت‌های رسانه‌ای استان بوشهر برای راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور دریاییدر این استان، افزود: توسعه زیرساخت‌های رسانه‌ای از اهداف راه‌اندازی این قرارگاه است.


۱۳۹۳/۲/۳ - ۲۰:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن