تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815607943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولین طلایی کشتی ایران در قزاقستان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
اولین طلایی کشتی ایران در قزاقستان
سید احمد محمدی به اولین مدال طلای ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا رسید.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایسنا: دیدار فینال وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی آسیا بین سید احمد محمدی و جین جونگ هاک از کره شمالی برگزار شد که ملی پوش ایران با برتری 10 بر صفر در این مسابقه، مدال طلا را بر گردن انداخت.


محمدی در این مبارزه مقتدرانه و هجومی کشتی گرفت و وقت اول را 7-0 برد. در ثانیه های ابتدایی وقت دوم محمدی 3 امتیاز دیگر گرفت تا این کشتی را 10 - 0 برنده شود و قهرمان آسیا شود.

محمدی که در جام جهانی لس آنجلس از وزن 61 کیلوگرم به 65 کیلوگرم صعود کرده، پس از ارائه نمایش خوب در جام جهانی کادر فنی را مجاب کرد تا او را برای مسابقات آسیایی انتخاب کنند.

اما نکته جالب این که این کشتی گیر کره شمالی در جام تختی قهرمان وزن 57 کیلوگرم شده بود و حالا در دو وزن بالاتر به مدال نقره آسیا رسیده است.

میثم مصطفی جوکار و کمیل قاسمی تا دقایقی دیگر در شهر آستانه قزاقستان در دیدار فینال وزنهای 86 و 125 کیلوگرم به میدان می روند.

پیش از این مهران رضازاده در 57 کیلوگرم پنجم شده بود.




1393/2/3





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن