تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815341399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسیر کوهپیمایی درکه پاکسازی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مسیر کوهپیمایی درکه پاکسازی می‌شود
با هدف فرهنگ‌سازی و تشویق و ترغیب شهروندان به حفظ محیط زیست، طرح وی‍ژه پاکسازی کوهستان درکه به مناسبت روز جهانی زمین پاک اجرا می‌شود.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،  آسیه اقدسی، مدیر واحد محیط زیست و انرژی شهرداری این منطقه اظهار داشت: با توجه به نامگذاری 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت ماه به نام روز جهانی "زمین پاک" که هر ساله مراسمی با هدف پاکسازی محیط زیست توسط بسیاری از مردم جهان برگزار می‌شود، طرح پاکسازی منطقه کوهستانی درکه نیز به همین منظور در روز جمعه 5 اردیبهشت ماه با مشارکت ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران، شهرداری‌های مناطق یک و 2 و سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار می‌شود.  

وی افزود: شروع این مراسم از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح از ابتدای مسیر درکه، روبروی سرای محله درکه با حضور معاون خدمات شهری شهرداری تهران، رییس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان‌های مردم نهاد آغاز می‌شود و تا ساعت 11 ادامه دارد.

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک نیز از برپایی راهپیمایی گسترده به مناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت با مشارکت خانه‌های سلامت‌، سلامت یاران و‌ اعضای کانونهای 10 گانه سلامت روز جمعه 5 اردیبهشت ماه سال جاری همگام با شهروندان مناطق 22‌گانه در  محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس از ساعت 8 الی 9 صبح و برپایی همایش کوهپیمایی یازده هزارنفری محلات مناطق 22گانه شهر تهران در روز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت 8 الی 12 به میزبانی منطقه یک در مسیر توچال خبر داد.

بر اساس همین گزارش؛ جشن روز "زمین پاک" نیز با موضوع بازیافت روز سه شنبه 2 اردیبهشت ماه از ساعت 8 صبح الی 12 با حضور دانش آموزان مدارس سطح منطقه یک  و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی ، هنری ،نمایشی، آموزشی و... درموزه طبیعت و حیات وحش ایران - دارآباد - برگزار شد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن