تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812659582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسير رودخانه باراجين در قزوین پاکسازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین
مسير رودخانه باراجين در قزوین پاکسازی شد
قزوین- خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته پاک مسير رودخانه بارجين در قزوين پاكسازي شد.



به گزارش خبرنگار مهر، طرح پاکسازي نمادين حاشيه رودخانه باراجين ظهر چهارشنبه همزمان با هفته زمين پاک با حضور جمعی از دانش آموزان استان برگزار شد.

مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري در این مراسم اظهارداشت: حفاظت از محيط زيست اکنون به يکي از مهمترين دغدغه هاي بشر تبديل شده است چراکه افزايش يکباره جمعيت،رشد صنعت و فناوري، مصرف زدگي افسار گسيخته شهروندان و تغييرات آب وهوايي، انسان را با مشکلات فراواني مواجه ساخته است که به پايان رسيدن يا حداقل کاهش کميت وکيفيت بهره مندي از مواهب نهفته در دامن طبيعت يکي از آنهاست.

وي افزود:جشن زمين پاک با رويکرد آموزش کودکان مقطع پيش‌دبستاني و ابتدايي که يکي از اولويت‌هاي گروه هدف سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين است به اجرا در‌آمد. مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين، بازيافت و تفکيک از مبداء را اولين و مهمترين گام در حفظ زمين دانست و  تصريح کرد:آموزش فرهنگ تفکيک زباله از مبدا به شهروندان خصوصا  دانش آموزان از اولويت هاي برنامه ريزي شده سازمان است. اين مسئول با اشاره به حفظ محيط زيست به عنوان يک وظيفه همگاني، یادآورشد: براي ارتقاء فرهنگ شهروندي، سازمان مديريت پسماند براي آشنايي کودکان به مباحث مربوط به مديريت پسماند و حفظ نظافت شهر، برنامه‌هاي متعددي در درست اجرا دارد تابه زمين به عنوان يکي از عناصر حيات انساني اهميت داده شده و جايگاه ارزشمند آن مدنظر قرار گيرد. وی، هدف از برگزاري روز زمين پاک و برنامه‌هاي گراميداشت اين هفته را آگاه‌سازي مردم و جلوگيري از آلودگي محيط زيست اعلام کرد. منتظری در ادامه به لازمه حضور پر رنگ تر گروه هاي مردمي در حفاظت از زمين اشاره کرد و افزود: اين انجمن ها و گروه هاي مردمي فعاليت‌هاي مختلفي براي مبارزه با افزايش آلودگي‌هاي محيط زيست در استان انجام مي‌دهند که بسيار باارزش و پسنديده است که از مهمترين آنها مي‌توان به آموزش چگونگي حفاظت از آب‌، خاک وهوا  به کودکان و نوجوان مقاطع پيش‌دبستاني تا پايان دوره‌ي متوسطه و همچنين پاکسازي حريم و بوستان هاي شهر اشاره کرد.

وی از تمامي شهروندان قزويني خواست براي حفاظت از زمين تلاش کنند و اين مساعدت جزء اجراي طرح تفکيک در مبداء و جداسازي پسماند خشک از تر ميسر نخواهد بود. وي ادامه داد: آموزش تفکيک و نحوه صحيح جداسازي پسماند خشک در مبداء و راهکارهاي کاهش توليد زباله به دانش آموزان ، ارسال پيامک و توزيع هدايا و کيسه مخصوص پسماند خودرو به دانش آموزان و شرکت‌کنندگان در اين مراسم از ديگر برنامه‌هاي جنبي جشن زمين پاک بود. صدرالدين عليپور مدير كل حفاظت محيط زيست استان قزوين نیز در این مراسم هدف از اجراي برنامه پاكسازي نمادين را آگاهي رساني، ترويج فرهنگ حفاظت و حراست از زمين، جلوگيري از پراكندن زباله و دفع غير بهداشتي زباله عنوان کرد. وی بیان کرد: زمين متعلق به همه مردم و همه نسل هاست و وظیف همه وظیفه دارند که برای حفظ و حراست از آن تلاش کنند.


۱۳۹۳/۲/۳ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن