تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806962954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدا و سیما و حضور منتقدان توافق ژنو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صدا و سیما و حضور منتقدان توافق ژنو تهران- ایرنا- نزدیک به 6 ماه است که منتقدان توافق ژنو که بیشتر در جبهه پایداری عضویت دارند، خواستار حضور درصدا و سیما و بیان عقاید خود هستند. در نهایت ضرغامی ریاست سازمان ضمن قبول این خواسته، تصمیم دارد تا با نمایندگان منتقد دیدار کرده و بستر حضور آنها را در صدا و سیما فراهم سازد. نفس این حضور را باید به فال نیک گرفت زیرا صدا و سیما تصمیم دارد تا اندکی با کلیشه های مدیریتی خود فاصله بگیرد اما مساله ای که در این میان نمود بیشتری پیدا کرده و به عنوان یک دغدغه مطرح می شود این است که چقدر این حضورˈبا نقد دلسوزانه و منصفانه ˈ وˈ رویکرد رسانه ای که باید ملی باشد ˈ قرابت دارد و آیا در جهت تقویت مواضع دولت مستقر است یا تضعیف آن .


*تهمت و افترا
محمد هاشمی که این روزها در مرکزسرطان شناسی حضور فعال دارد،روزگاری در راس سازمان صدا و سیما قرار داشته و بیش از یک دهه این مجموعه عریض و طویل را اداره کرده است. وی ضمن مثبت خواندن حضور منتقدان ژنو در صدا و سیما و بیان نظرات انتقادی، به خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: اگر واقعا توافق نامه ژنو مورد نقد و ارزیابی قرار بگیرد خوب است، اما واقعیت این است که دوستان منتقد که بیشتر از مخالفان دولت به شمار می روند در کلام خود نقد را مطرح نمی کنند، بلکه بیشتر سخنان آنها معطوف به تهمت و افترا است.
وی در ادامه افزود: مهمترین مساله در بیان نقد دلسوزانه بیان نکات مثبت و منفی و ارائه راه حل است، در حالی که دوستان اغلب اطلاعات نادرست ارائه کرده و راه حلی ارایه نمی کنند.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به اینکه صدا و سیما دربرهه های زمانی متعدد هیچگاه بستر حضور منتقدان را فراهم نکرده است،اظهار داشت: در مواقعی به شخصیت های نظام که مورد تهمت قرار گرفته بودند ، فرصت داده نشد که در تلویزیون حضور پیدا کرده و از خود دفاع کنند.
*اگر صداقت دارند
احمد پور نجاتی که روزگاری قائم مقام صدا و سیما بوده براین باور است که اگر مسئولان صدا و سیما می خواهند به منتقدان توافق ژنو فرصت اظهار نظر بدهند؛ بد نیست که به منتقدان عملکرد دولت هشت سال گذشته و رویکرد صدا و سیما در دوران گذشته نیز فرصت بیان عقاید را بدهد.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ششم در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان این که صدا و سیما باید در رویکرد خود تجدید نظر کند ، اظهار داشت: صدا و سیما باید به کسانی که توسط این رسانه مورد حمله قرار گرفته و توسط بخش های مختلف برنامه های صدا و سیما از جمله برنامه خبری ˈبیست و سیˈ تخریب شده اند، این فرصت را بدهد تا از خود دفاع کنند. در این صورت می توان گفت که این رسانه قصد اصلاح تدریجی ساختار خود دارد.
وی افزود: برخورد صدا و سیما با دولت قبل با وجود همه کاستی ها و اذعان اصولگرایان بر این مساله به عنوان حامیان محمود احمدی نژاد، بیشتر بر تعریف و تمجید و پرهیز ازانتقاد استوار شده بود. اما جالب اینجاست که صدا و سیما نسبت به دولتی که تنها چند ماه بر سر کار آمده است؛انتقاداتی را مطرح می کند که اصلا انتقاد محسوب نمی شود. لازم است مسئولان صدا و سیما اخلاق حرفه ای خود را عملکرد خود رعایت کنند.
وی در پایان تاکید کرد که صدا و سیما از یک رسانه متعلق به کلیت نظام با همه گرایش های سیاسی نباید خارج شود و تمام تفکرات می بایست در رسانه ملی اجازه حضور و بروز داشته باشند.
گزارش از: معصومه ستوده
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




03/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن