تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819842976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس رونمایی شد بندرعباس- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از رونمایی پوستر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس خبر داد و گفت: این پوستر حاوی مقدس ترین سند هویت نام خلیج فارس از زبان پیامبر اسلام(ص) می باشد که از متون اسلامی استخراج شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈحسین مرشدیˈ روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این پوستر شعار چهارمین جشنواره ملی خلیج فارس که ˈخلیج فارس نماد صلح و دوستیˈ می باشد، لحاظ شده و اقوامی که در کرانه های خلیج فارس در کمال صلح و دوستی زندگی می کردند، را به نمایش گذاشته است.
دبیر چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس بیان داشت: در پشت زمینه این پوستر یکی از قدیمی ترین نقشه های تاریخی خلیج فارس ترسیم شده که خود گواه بر قدمت نام این آبراه دارد.
حجت الاسلام مرشدی هدف از انتخاب این قالب از پوستر را معرفی اهداف فرهنگی و هنری جشنواره عنوان کرد و افزود: جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس به دنبال تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری در زمینه خلیج فارس است و از هر نوع فعالیت در این خصوص استقبال می کند.
لازم به ذکر است، دهم اردیبهشت به نام روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.
جشنواره ملی فرهنگی هنری خلیج فارس امسال در بیش از 12 استان کشور فعالیتهای فرهنگی هنری خود را آغاز و در تاریخ دهم اردیبهشت در بندرعباس به کار خود پایان می دهد.ک/3
7198/668
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن