تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820468500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارفرهنگی مستلزم بسترسازی مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کارفرهنگی مستلزم بسترسازی مناسب است شهرری – ایرنا – فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات شهرستان ری گفت: برای اجرای کارهای فرهنگی ضمن رفع موانع و مشکلات پیشرو باید بسترهای مناسب را نیز فراهم کرد.


به گزارش ایرنا، ایرج اسدی روز سه شنبه در نشست حلقه های صالحین پایگاه های بسیج ادارات شهرستان ری که در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه در بخش فرهنگ ما در حال حاضر در جامعه با مشکلاتی مواجه هستیم ، باید برابر فرمایش مقام معظم رهبری با یک مدیریت جهادی وعزم ملی ، تمامی این موارد را از سر راه برداشت.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ˈمدیریت جهادی و عزم ملیˈ را از بسیج استخراج کرده اند چراکه در زمان دوران هشت سال دفاع مقدس بسیجیان نشان دادند که با توانمندی های خودشان و مدیریت و عزم راسخ خود توانستند در مقابله با دشمنی که در آن دوره به تمامی سلاح های روز دنیا تجهیز شده بود به خوبی مقابله و به پیروزی دست یابند.
اسدی تاکید کرد: در بحث اقتصادی مقاومتی نیز امروز با توجه به اجرای بخش دوم هدفمندی یارانه ها به اقشار جامعه تا حدودی فشار وارد می شود لیکن مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی همانند گذشته تمام این مشکلات را با صبر و بردباری پشت سر خواهند گذاشت و همواره در همه عرصه ها پشتیبان ولایت و رهبری خواهند بود تا با یاری خداوند متعال آنچه رهبر معظم انقلاب اسلامی مد نظرشان است تحقق یابد.
وی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج یک مکتب فرهنگی و ارزشی می باشد و از مجموعه نیروهای آگاه و بصیر و درعین حال فعال در همه عرصه ها ، تشکیل شده ، اظهارداشت: سرحلقه های صالحین دارای جایگاه والایی در این مجموعه هستند و این نیروها با تمام توان در راستای شبهه زدایی در بین بسیجیان تلاش کنند تا مفاهیم و ارزش های دینی و اعتقادی در بین اعضا حفظ شود.
1194/ 687/ 1417
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن