تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820954021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان شرقی از ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آذربایجان شرقی از ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال برخوردار است تبریز - ایرنا - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به این که آذربایجان شرقی ظرفیت بالایی در ایجاد اشتغال دارد، گفت: برای دستیابی به نرخ مطلوب بیکاری در این استان، تا سال 1400باید سالانه 35 تا 40 هزار شغل جدید به فرصت های شغلی موجود استان اضافه شود.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حسن طایی دردیدار با استاندار این استان با بیان این که آذربایجان شرقی از نظر فرصت های سرمایه گذاری و تحرک آفرینی در عرصه اقتصاد، استانی نمونه است، افزود: ایجاد این تعداد شغل کار سختی است، اما معتقدیم که این استان توانایی این کار را دارد.
وی جلب اعتماد بانک ها، تسهیل گیری سازمان های مسوول و کارآیی سرمایه های دراختیار بخش خصوصی و مردم را در این زمینه مهم ارزیابی و حمایت جدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اجرای برنامه های ایجاد اشتغال در استان آذربایجان شرقی را اعلام کرد.
استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تاکید بر اجرای دستورالعمل های ویژه اشتغال، گفت: عبور از بحران اشتغال در استان نیازمند توجه ویژه دولت و اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.
اسماعیل جبارزاده خاطرنشان کرد: تعداد شاغلان استان در سال 90 نسبت به سال 85، بیش از 27 هزار نفر کاهش یافته و نرخ بیکاری استان در این مدت از نرخ متوسط بیکاری کشور فراتر رفته است.
وی افزود: این در حالی است که همواره آذربایجان شرقی به عنوان استانی شناخته می شد که نرخ بیکاری آن تفاوت معنی داری نسبت به نرخ بیکاری کشور داشت.
جبارزاده گفت: برای اصلاح این وضعیت و بازگشت به جایگاه واقعی استان، نیازمند توجه ویژه دولت هستیم، ضمن این که دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی استان نیز با تمام توان آماده اجرای دستورالعمل های ویژه اشتغال هستند.
وی همچنین از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست به عنوان متولی اجرای برنامه های ویژه اشتغال در استان، وضعیت اجرای این برنامه ها را به طور مرتب رصد کرده و زمینه رسیدن به وضعیت مطلوب را فراهم کند.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: نیروی انسانی علاقمند به کار و تلاش یکی از ظرفیت های ویژه آذربایجان شرقی است و مردم این استان، بیکاری را عیب و ضدارزش می دانند، لذا باید از این ظرفیت نیز به درستی استفاده کنیم.
7233/587
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن