تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815390371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از 35 کشور آسيايي دعوت به عمل آمد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۵۷ق.ظ)
در چارچوب برگزاري رقابت هاي کشتي با کمربند آليش در گنبدکاووس از 35 کشور آسيايي دعوت به عمل آمد پنجمين دوره مسابقات کشتي با کمربند آليش و کشتي هاي سنتي قهرماني آسيا از تاريخ 5 تا 8 خرداد ماه سالجاري به ميزباني شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، "عبدالکريم سودي" رييس انجمن کشتي با کمربند آليش ضمن اعلام زمان برگزاري اردوي کشتي گيران کشورمان اظهار داشت: اين رقابتها در دو رده مردان و بانوان برگزار مي شود و قرار است اردوي کشتي گيران کشورمان از دهم ارديبهشت ماه به ميزباني استان گلستان برگزار شود.
وي اضافه کرد: البته پيش از برپايي اردوي تيمهاي ملي مردان و زنان کشورمان، رقابتهاي انتخابي نيز برگزار مي شود تا بهترينها مدنظر گرفته شوند.
سودي افزود: در جريان اين مسابقات معتبر قاره، اجلاس آسيا و سمينار داوري نيز برگزار مي گردد که براي کشتي آليش ايران، پراهميت مي نمايد.
وي در ادامه گفت: همزمان با برگزاري اين مسابقات، نمايشگاههاي صنايع دستي – برنامه هاي فرهنگي و هنري و رقابتهاي سوارکاري به اجرا درخواهد آمد.
سودي با اشاره به اينکه از 35 کشور آسيايي براي حضور در مسابقات يادشده دعوت به عمل آمده است، افزود: در مجمع کنفدراسيون کشتي آليش آسيا که در جريان اين رقابتها برگزار مي شود، رييس جديد نيز انتخاب خواهد شد، همچنين اساسنامه و آيين نامه اجرايي مسابقات مورد بررسي قرار خواهد گرفت. به اين منظور روساي فدراسيونهاي کشورهاي عضو و همچنين کميته جهاني کشتي هاي سنتي فيلا به کشورمان سفر خواهند کرد.
وي در ادامه با تاکيد بر برگزاري مجمع کنفدراسيون کشتي هاي سنتي آسيا گفت: اين نشست با هدف انتخاب اعضاي هيات رييسه، کميته اجرايي و ساير اعضا برگزار خواهد شد.
رييس انجمن آليش ايران درخصوص اوزان کشتي گيران مرد وهمچنين زن آسيا گفت: رقابتهاي رده مردان در سالن المپيک و بانوان در سالن دانشگاه آزاد شهرستان گنبد کاووس به ميزباني استان گلستان برگزار مي شود. کشتي گيران مرد در اوزان 60 – 70 – 80 – 90 – 100 و به اضافه 100 کيلوگرم و بانوان در وزنهاي 52 ، 58 ، 66 ، 76 و به اضافه 76 کيلوگرم مبارزه خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن