تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813324963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقال ۹۰ مسلمان آفریقای مرکزی از پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: انتقال ۹۰ مسلمان آفریقای مرکزی از پایتخت


مقامات جمهوری آفریقای مرکزی اعلام کردند با تشدید خشونت ها علیه مسلمانان در پایتخت جمهوری آفریقای مرکزی بیش از ۹۰ مسلمان توسط سازمان ملل متحد به بامباری، شهری در مرکز این کشور با ا کثریت ساکنان مسیحی انتقال یافتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این منابع اعلام کردند این افراد به منظور گریختن از خشونت ها و آزار و اذیت ها، از پایتخت  جمهوری آفریقای مرکزی تخلیه شدند.
انتقال 90 مسلمان آفریقای مرکزی از پایتخت

الحاج آباکار بن عثمان، رئیس پلیس بامباری اعلام کرد :"  93 نفر آواره ای که کمیساریای عالی سازمان ملل متحد مسئولیت آنها را به عهده گرفته است، روز یکشنبه سفری 300 کیلومتری از بانگی تا بامباری را آغاز کردند و روز دوشنبه به بامباری رسیدند. " خبرنگار خبرگزاری فرانسه نیز شامگاه یکشنبه از مشاهده دو دستگاه کامیون آوارگان در نزدیکی شهر متشنج گریماری در 80 کیلومتری بامباری، که حدود شش دستگاه خودروهای نیروهای فرانسوی سانگاریس آنها را در میان گرفته بودند، خبر داد. دو دستگاه خودرو کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل و سازمان بین المللی مهاجران نیز آنها را همراهی می کردند.
تامی شارپ، مسئول کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در جمهوری آفریقای مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فرانسه اعلام کرد : "  این تدبیر با هدف نجات جان این افراد، بعد از تفکری طولانی درباره وضع آنها به عنوان آخرین چاره اتخاذ شد ."
وی همچنین گفت : "  این آوارگان که در پی کی 12، محله ای در شمال شهر بانگی که سابقا ساکنان آن مختلط بودند، زندگی می کردند و در آنجا آزار و اذیت به ویژه شدت گرفته بود و به طور مرتب هدف حمله واقع می شدند و در شرایطی بسیاری متشنج زندگی می کردند ."
 رئیس پلیس بامباری اعلام کرد در شهر بامباری 45 هزار سکنه مسلمان و مسیحی با تفاهم در کنار هم زندگی می کنند . وی افزود : ما هیچ اشکالی مشاهده نمی کنیم که از دیگران نیز استقبال کنیم. ما هیچ اختلافی باهم نداریم .  
دانلود
 


سه شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن