تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815434114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقويت فضايل اخلاقي راهکار اساسي براي توسعه عدالت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۵۳ق.ظ)
رئيس کل دادگستري استان گلستان تأکيد کرد: تقويت فضايل اخلاقي راهکار اساسي براي توسعه عدالت رئيس کل دادگستري استان گلستان تأکيد کرد: تقويت فضايل اخلاقي راهکار اساسي براي توسعه ي عدالت است.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس کل دادگستري استان گلستان با حضور در جمع بانوان شاغل در دستگاه قضايي با تبريک زادروز بزرگ بانو، فاطمه سلام الله عليها، از تلاش هاي بانوان شاغل در اين دستگاه تقدير کرد و گفت: خوشبختانه بررسي ها نشان مي دهد بانوان شاغل در دستگاه قضائي استان علاوه بر رعايت شئوناتي که در شأن يک بانوي مسلمان است در تحقق اهداف سازماني نيز نقش به سزايي دارند.
احمد فاضليان افزود: در اهميت مقام و جايگاه زنان همين بس که بانويي به عنوان الگو و اسوه براي آنان معرفي شده و در آيات الهي و احاديث و روايات متعدد بارها از منزلت و بزرگواري ايشان سخن به ميان آمده است.
وي تصريح کرد: زنان و دختران ما بايد با شناخت ابعاد شخصيتي اين بانوي بزرگوار، الگوي رفتاري و شخصيتي وي را در همه ابعاد زندگي خانوادگي و شغلي خويش به کار گيرند.
فاضليان با اشاره به ظلمي که در طول تاريخ بر زنان تحميل شده است، گفت: اسلام در زماني که زن به پايين ترين جايگاه انساني خويش تنزل داده شده بود با معرفي حضرت فاطمه سلام الله عليها به زن حرمت و کرامت انساني بخشيد.
وي قرآن را نقشه راه همه ي مسلمانان خواند و گفت: گرفتاري جوامع اسلامي و درگيري هايي که در برخي از اين کشورها ديده مي شود، نتيجه ي فاصله گرفتن از قرآن و تعاليم الهي آن است.
در ادامه ي اين نشست بانوان کارمند دادگستري استان، مشکلات و نيازهاي خود را با رئيس کل در ميان گذاشتند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن