تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814567038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها بازوی توانمند دستگاه ورزش برای توسعه و تقویت این بخش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسانه ها بازوی توانمند دستگاه ورزش برای توسعه و تقویت این بخش هستند قزوین-ایرنا- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: رسانه ها بازوی توانمند دستگاه ورزش برای دستیابی به توسعه و تقویت این بخش و رسیدن این حوزه به اهداف خود محسوب می شوند.


سیدˈارسلان حسینیˈ روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) قزوین و دیدار با سرپرست این رسانه ملی افزود: نقش رسانه ها در تقویت و توسعه ورزش به عنوان یکی از مهمترین عوامل تامین سلامت و نشاط جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی انکار ناپذیر است.
وی با بیان اینکه رسانه ها باید به فضای نقد و تحلیل حوزه ورزش اهمیت بیشتری دهند چرا که پرداختن به این بخش می تواند بسیاری از نقص ها و مشکلات را از میان ببرد، افزود: البته میان نقد و تخریب فاصله زیادی وجود دارد که این موضوع باید بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گیرد.
این مسوول با بیان اینکه باید از پرداختن به موضوعاتی که ورزش را از رسیدن به اهداف خود دور می سازد پرهیز کنیم، خاطرنشان کرد: تخریب کردن دردی را از ورزش دوا نمی کند و به حاشیه ها و مشکلات این حوزه می افزاید.
حسینی، رسانه ها را دارای توانایی لازم برای یادآوری نقش و اهمیت ورزش در جامعه به مردم و گوشزد آن به مسوولان دانست و گفت: رسانه ها باید از این ظرفیت خود به خوبی استفاده کنند.
وی همچنین خواستار توجه رسانه ها به بخش جوانان نیز شد و گفت: باید در کنار پرداختن به ورزش، اخبار و مسایل این حوزه و مطالبات مربوط به این قشر نیز مورد توجه قرار بگیرد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قزوین با اشاره به نیاز خبرنگاران ورزشی نویس استان به ارتقای دانش و تخصص در این حرفه، گفت: در همین راستا مقدمات برگزاری دوره های آموزشی با حضور
اساتید برجسته و با سابقه ورزشی نویس کشور فراهم شده است.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود با تشریح آثار مثبت و فراوان ورزش در سطح جامعه و با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری برای توجه به این بخش، گفت: با توجه به این موضوعات، توجه جدی و بیش از پیش مسوولان ارشد و تصمیم گیر به ورزش و سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه یک ضرورت است.
حسینی با بیان اینکه موضوع ورزش به دلیل اهمیت بالای آن در جامعه و مخاطبان بسیار زیادش با سایر حوزه ها متفاوت است، اظهار کرد: باور و اعتقاد ما براین است که نیاز جامعه به ورزش یک نیاز ضروری است، بنابراین با همه وجود باید برای توسعه این حوزه و پاسخگویی به این نیاز تلاش کنیم.
سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین نیز در این دیدار با اشاره به اینکه خبرهای ورزشی بخش قابل توجهی از اخبار ایرنای قزوین را شامل می شود، گفت: سال گذشته نزدیک به یکهزار و 500 خبر ورزشی توسط این رسانه تولید و به مخاطبان عرضه شد.
ˈوحید مقدم سلیمیˈ افزود: تقریبا تمامی اخبار و رویدادهای ورزشی استان اعم از استانی و کشوری از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی قزوین پوشش داده می شود.
وی با اشاره به اقبال بالا و قابل توجه جامعه بویژه جوانان به ورزش، این حوزه را از سوی رسانه ها نیازمند توجه بیشتر دانست و گفت: بر اساس آخرین آمار 5/31 درصد جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند، با این نگاه آمار خبرهای ورزشی و حوزه جوانان نیز باید به تناسب و ارتباط معناداری با این میزان باشد که در حال حاضر اینگونه نیست و رسانه ها با کمک دستگاه ورزش باید در این زمینه تلاش بیشتری را از خود نشان دهند که ایرنا در این خصوص آمادگی لازم را دارد.
مقدم سلیمی در پایان، برای همکاری و پوشش خبری فعالیت ها، برنامه ها و مسابقات ورزشی استان اعلام آمادگی کرد و گفت: امیدواریم در پیشرفت و توسعه ورزش قزوین در حد بضاعت، نقش خود را بیش از پیش ایفا کنیم.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن