تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820782209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت ارتباط دانشگاه با مسوولین در توسعه کردستان تعیین کننده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقویت ارتباط دانشگاه با مسوولین در توسعه کردستان تعیین کننده است سنندج - ایرنا - رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج گفت: تقویت ارتباط بیشتر میان جامعه دانشگاهی با مسوولین دستگاه های اجرایی، گامی مهم و تعیین کننده در توسعه همه جانبه استان است.


دکتر عادل صلواتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره گیری دستگاه های اجرایی استان از پتانسیل ها و ظرفیت علمی دانشگاهیان در تحقق برنامه های توسعه ای بسیار حایز اهمیت است.
وی بار علمی دانشگاهیان کردستانی را در زمینه های مختلف عالی توصیف کرد و افزود: دانش آموختگان و فرهیختگان علمی کردستانی، امروز در همه بخش های تخصصی، مدیریتی و اجرایی، صاحب نام و نشان هستند، اما به دلیل ضعف ارتباط دستگاه های اجرایی با دانشگاهیان، نتوانسته ایم برای توسعه استان از این ظرفیت ها استفاده کنیم.
صلواتی نیروی انسانی و توان فکری را در پیشرفت بخش های اقتصادی، عمرانی و خدماتی استان تعیین کننده خواند و افزود: انتظار داریم دستگاه های اجرایی و مسوولین استان از ظرفیت جامعه دانشگاهی به عنوان پشتوانه فکری توسعه استان بهره بیشتری بگیرند.
وی موضوع پژوهش و تحقیقات علمی را در شناخت بیشتر از مسایل و مشکلات و موانع توسعه ای استان بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: مسوولین استان در زمینه های مختلف باید موضوع ها را با جامعه دانشگاهی مطرح کنند و با هدفمند کردن تحقیقات کاربردی بویژه پایانه های تحصیلات تکمیلی این مسایل را رفع کنند.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: همکاری دانشگاهیان با مدیران دستگاه های اجرایی و ایجاد ارتباط بین سیستم مدیریتی و علمی دانشگاهی استان، زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات بویژه رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان خواهد بود.
وی ترویج فرهنگ کار آفرینی را از سوی متولیان امر در رفع مسایل و مشکلات فارغ التحصیلان موثر خواند و افزود: متولیان امر باید با بهره گیری بیشتر از ظرفیت دانشگاهیان و تهیه و تدوین طرح های اشتغالزایی بر اساس پتانسیل ها و ظرفیت های استان تلاش کنند.
صلواتی مسایل علمی و دانشگاهی را در کنار تجارب اجرایی مسوولان برای توسعه استان مکمل تدوین استراتژی برای توسعه استان خواند و گفت: مسوولین باید با بهره گیری از تجارب علمی فرهیختگان استان بر اساس برنامه زمان بندی شده و آینده نگر اقدام کنند.
وی از آمادگی همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی شهر سنندج برای همکاری بیشتر با دستگاه های اجرایی سطح استان در زمینه های علمی خبر داد.ک/3
7354/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن