تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداشناس ترين مردم پر درخواست ترين آنها از خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821171751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نما آهنگ مدح امام زمان(عج) آماده پخش شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نما آهنگ مدح امام زمان(عج) آماده پخش شد تهران بزرگ-ایرنا- تهیه کننده و خواننده جوان کشور گفت: نماآهنگ مذهبی در مدح امام زمان (عج) جهت پخش در رسانه ملی آماده شده است.


ˈآریا ملکیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نما آهنگ مذهبی مورد نظر در مدح امام زمان (عج) و با موضوعات مذهبی و اجتماعی به سبک پاپ تنظیم و آماده عرضه شده است.
وی افزود: با توجه به فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی که سرشار از دانش فرهنگی و اجتماعی است، می توان بهترین نماهنگ ها را تولید کرد و رسانه ملی نیز با سرمایه گذاری در این بخش می تواند این پدیده فرهنگی- هنری را تعمیم داده تا در این رهگذر شاهد ایجاد آثار هنری، مذهبی در گستره فرهنگ اسلامی و ایرانی خود باشیم.
شایان ذکر است : نخستین آلبوم هنری آریا ملکی با 14 آهنگ با محوریت موضوعات اجتماعی و فرهنگی با آهنگ سازی پیمان طونی و تنظیم شاهین خسرو آبادی بزودی به بازار عرضه خواهد شد.
یادآور می شود ؛ آریا ملکی موسیقی را در محضر اساتیدی چون محمد نوری و پرویز مشکاتیان آموخته و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است.
تهرام/9977/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن