تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815319711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسداران تا آخرین قطره های خون خود از ارزش های نظام دفاع می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پاسداران تا آخرین قطره های خون خود از ارزش های نظام دفاع می کنند اراک- ایرنا- فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:پاسداران تا آخرین قطره های خون خود از آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع می کنند.


سردارˈمهدی صدیقیˈ روز سه شنبه همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت ماه سال 1358 به فرمان امام راحل در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نهادها و ظرفیت های راهبردی انقلاب و نظام اسلامی است و همواره پشتیبان نظام بوده و هست.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران برخاسته از آرمان ها و ارزش های والای انقلاب اسلامی است که با هوشیاری و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن، توانسته به بهترین نحو در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان ایستادگی کند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: سپاه پاسداران براساس رسالت پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن، درهر عرصه ای که کیان و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی به خطر بیفتد، حضور پیدا می کند و اجازه دست درازی به خاک وطن را به هیچ قدرتی نمی دهد.
سرتیپ دوم پاسدار صدیقی عنوان کرد: نقش سپاه پاسداران در موفقیت های نظام اسلامی بی نظیر بوده و از ابتدای انقلاب شاهد تاثیرگذاری این نهاد در تمام عرصه ها هستیم.
وی اضافه کرد: سپاه با پیروی از ولی امر مسلمین با خلوص نیت و با جان و دل برای حفظ ارزش ها تلاش می کند و همواره آماده پاسخگویی به هر گونه تهدیدات پنهانی و آشکار دشمنان نظام اسلامی است.
سردار صدیقی افزود: سپاه از زمان تاسیس، نهادی انقلابی، فداکار، شجاع، ولایی، هوشمند، ایثارگر و شهادت طلب بوده و تاکنون هم به همین منوال توانسته است از اسلام و انقلاب حراست کند.ک/3
7115/559
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن