تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820963716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید دغدغه همه دلسوزان انقلاب باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی: نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید دغدغه همه دلسوزان انقلاب باشد خبرگزاری پانا:معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دفاع مقدس در تمام ابعاد افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و تبعیت از ولایت در این هشت سال به وضوح قابل مشاهده بود.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۶ فروردين ساعت 08:42



به گزارش خبرگزاری پانا،سعید شبستری خیابانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب بعد از ناکامی در جنگ سرد و نظامی، اکنون به جنگ نرم و حضور در عرصه‌های فرهنگی روی آورده‌اند.

شبستری با بیان این که فرهنگ، یکی از دغدغه‌های همیشگی رهبر معظم انقلاب است، افزود: امیدواریم در سالی که از سوی ایشان به نام اقتصاد و فرهنگ نام‌گذاری شده، با همان تفکر بسیجی و روحیه جهادی سال‌های دفاع مقدس در عرصه فرهنگ هم دشمن را مایوس کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دشمنان چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جمهوری اسلامی ندارند، گفت: البته دشمن بیکار ننشسته و در تمام عرصه‌ها به ویژه در عرصه فرهنگی برای دور کردن جوانان ما از انقلاب برنامه‌ریزی می‌کند.

وی، فرهنگ‌سازی و مقابله فرهنگی با دشمن را یکی از کارهای لازم دانست و افزود: نشر فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت یکی از کارسازترین ابزارها در این زمینه است.

شبستری با اشاره به فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: این کار بزرگ از عهده یک اداره یا سازمان خارج است و همه دلسوزان انقلاب باید در این زمینه دغدغه خاطر داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید با عزم ملی، مدیریت جهادی و تفکر بسیجی تلاش کنیم ثمره بزرگ انقلاب یعنی هشت سال دفاع مقدس را حفظ کرده و به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از خدمات و تلاش‌های سردار حسن استوار آذر در مدت 12 سال تصدی مسوولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، برای سردار جعفری، مدیرکل جدید این بنیاد آرزوی موفقیت کرد.

در این مراسم که با حضور سردار نامی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و آیت‌الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، سردار عزت‌الله جعفری، از رزمندگان و فرماندهان لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس و فرمانده تیپ 40 توپخانه رسالت به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی معرفی شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن