تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814744288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه آثار بانوی هنرمند معلول تالشی به نمایش گذاشته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجموعه آثار بانوی هنرمند معلول تالشی به نمایش گذاشته شد آستارا - ایرنا - مجموعه آثار نقاشی ˈمیترا فرازندهˈ بانوی هنرمند تالشی همزمان با هفته زن، در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش به نمایش درآمد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، این نمایشگاه نقاشی در برگیرنده افزون بر 30 اثر نقاشی در موضوعات مختلف از این هنرمند معلول جسمی و حرکتی است.
میترا فرزانده هنرمند معلول با حدود 50 سانتیمتر قد و وزنی کمتر از 10 کیلوگرم ، آثار متعدد نقاشی دارد و توانسته نمایشگاه های نقاشی خود را در شهرستان های مریوان استان کردستان و فومن بر پا کند.
مراسم افتتاح این نمایشگاه عصر دوشنبه با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش و مسوولان ادارات و نهادهای شهرستان و جمع کثیری از هنرمندان برگزار شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این اداره به مناسبت فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تولد حضرت امام خمینی(ره) و پاسداشت مقام مادر نمایشگاه نقاشی رنگین کمان عشق مجموعه آثار میترا فرازنده را با موضوع ˈانسان و طبیعتˈ به مدت 10 روز در محل نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برگزار می کند.
ˈبهرام خوشحالˈ افزود: میترا فرازنده متولد سال 1355 در اسالم تالش است و اگر چه معلول جسمی و حرکتی می باشد، اما معلولیت مانع فعالیت های او نبوده و نیست.
وی ادامه داد: این هنرمند در زمینه نقاشی و شعر فعالیت می کند و تاکنون نمایشگاه های متعددی از آثار خود را در تالش ، تهران ، مریوان و فومن برگزار کرده است.
وی اظهار کرد: شاید افرادی را که دارای معلولیت هستند ، در یک کلاس و یک مدرسه کنار دیگر دانش آموزان مدارس عادی نبینیم ، اما این ندیدن به این معنی نیست که آنها از فعالیت های روزانه خود محروم هستند و یا ناتوان از دیگر فعالیت های روزانه می باشند.
وی گفت: معلولیت جسمی و حرکتی نشان از ناتوانی فردی نیست و ما در طول تاریخ و در گستره جهان می بینیم که معلولان در عرصه های فرهنگی ، هنری و ورزشی توفیقاتی را کسب کرده اند.
وی اضافه کرد: میترا فرازنده با مقاومت و پشتکار خود و با خلق آثار هنری در عرصه نقاشی و شعر ثابت کرد که معلولیت جسمی و حرکتی مانع فعالیت های او نبوده و نیست.
گزارش خبرنگار ایرنا از شهرستان تالش همچنین حاکی از برپایی نمایشگاه گروهی نقاشی بانوی آب و آینه است.
این نمایشگاه به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زهرا(س) و تولد امام خمینی(ره) و پاسداشت مقام مادر با مجموعه آثار بانوان هنرمند انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برپا شده است.
در این نمایشگاه 30 اثر نقاشی آبرنگ ، ویترای و تابلوهای رنگ روغن از مجموعه آثار کبری و فاطمه عزیزی ، سحر توانا ، رزیتا زینلی و نازنین نوذری بانوان هنرمند انجمن هنرهای تجسمی تالش عرضه شده است.
نمایشگاه نقاشی آب و آینه به مدت 10 روز در محل نمایشگاه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7106 / 535 / 695
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن