تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806652069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان گلستان منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست مدیریت حج و زیارت استان گلستان منصوب شد گرگان - ایرنا - طی حکمی از سوی رییس سازمان حج و زیارت کشور، سرپرست مدیریت این سازمان در استان گلستان منصوب شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، براساس این حکم ˈابوذر زهره منشˈ به عنوان سرپرست سازمان حج و زیارت گلستان انتخاب و از زحمات ˈمهدی شیخیˈ مدیر پیشین این سازمان تجلیل شد.
مدیر سابق حج و زیارت گلستان در این مراسم گفت: خدمت در حوزه حج و زیارت کار بسیار دشواری است و جزو مشاغل سخت محسوب می شود اما چون بار معنوی دارد برای رضای خدا قبول می کنیم.
ˈمهدی شیخیˈ افزود: پاسخگویی در کارهایی که تقصیری متوجه شما نیست دشوار است، مثلاً اگر هواپیمایی با مشکل پرواز و زمان مواجه باشد ما باید در مورد آن به همه جواب بدهیم.
وی تصریح کرد: پیش از این سازمان حج و زیارت کشور در انتخاب هایش توانمندی ها و تجربه را ملاک اصلی قرار می داد و برایش مدرک تحصیلی یا قراردادی بودن افراد مهم نبود. اما در سال های اخیر به دلیل وجود محدودیت ها، سازمان افرادی را به عنوان مسئول انتخاب می کند که هم رسمی یا پیمانی باشند و هم مدرک کارشناسی ارشد یا دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد باشند.
شیخی با اعلام اینکه 4 مدیر فعلی حج و زیارت کشور کاندیدای انتخاب برای سرپرستی استان بودند گفت: اعمال آن محدودیت باعث شده که دوستان توانمند و باتجربه در استان از مدار انتخاب خارج شوند و سازمان تا جای ممکن از بین نیروهای خودش مسئولان را بر گزیند.
وی انتخاب ابوذر زهره منش را حسن انتخاب مدیر سازمان حج و زیارت کشور عنوان و خاطرنشان کرد: انتخاب زهره منش به مانند آبی بود که بر آتش ریخته می شود.
شیخی در پایان ضمن اعلام آمادگی برای کمک به مسئولان جدید سازمان از زهره منش درخواست کرد موضوع تاسیس دهکده زیارتی سازمان را پیگیری کند.
سرپرست جدید حج و زیارت گلستان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه هم سابقه بنده کم و هم سن من پایین است از اعتمادی که سازمان به بنده داشته تشکر می کنم.
ˈابوذر زهره منشˈ افزود: برنامه هایی در نظر گرفته ایم اما فعلا در مورد آن ها صحبتی نمی کنم و لازم است در جلسات آینده با همفکری همه اعضا این برنامه ها تکمیل شود تا در اجرا به مشکل نخوریم.
وی ابراز امیدواری کرد که در دوره سرپرستی اش بتواند انتظارات نماینده ولی فقیه، استاندار و دیگر مسئولان استانی را برآورده سازد و همچنین در استفاده از تجربیات مسئول قبلی سازمان تاکید کرد.
مراسم معارفه مسئول جدید سازمان حج و زیارت گلستان با حضور حجت الاسلام دارویی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، علی کلاتی عضو شورای اسلامی شهر گرگان و تعدادی از مدیران و مسئولان حج و زیارت در استان گلستان برگزار شد.
زهره منش 4 سال سابقه کار در حج و زیارت استان را دارد و تاکنون چندبار از سوی سازمان حج و زیارت به عربستان و عراق جهت انجام مأموریت اعزام شده است.

7467/579
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن