تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820766449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام زنان عالم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام زنان عالم است ایرانشهر، زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر گفت: حضرت زهرا (س) الگوی تمام زنان عالم است


سرهنگ ˈاحمد خسرویˈ روز دوشنبه در همایش بانوان بسیجی این شهرستان که در حسینه سیستانی های ایرانشهر برگزار شد، افزود: زنان مسلمان سنگربانان ارزشهای اسلامی در مقابل جاهلیت دنیای غرب هستند.

وی با اشاره به جایگاه زن از دیدگاه اسلام گفت: نقش زن و مادر در خانواده و جامعه به قدری بزرگ و شگرف است که بر نسل های آینده نیز تاثیر گذاراست.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ایرانشهر افزود: حضرت زهرا (س) الگویی شایسته و ارزشمند برای بشریت درهمه اعصار هستند که باید ویژگی های شخصیتی آن حضرت در جامعه به خوبی شناسانده شود.

سرهنگ خسروی گفت: دین اسلام زن را گوهر گرانبهای هستی می داند بطوریکه این شخصیت والا در فرهنگ اسلامی ما مظهر قداست و پاکی و موجب خیر وبرکت شناخته شده است و از ارزش و احترام بالایی برخوردار است.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته زن بیش از 30 ویژه برنامه مختلف در سطح شهرستان ایرانشهر برگزار می شود. ک/2
7314/7437 / 653
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن