تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806629194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصيص منابع درآمدي حامل‌هاي سوخت به سلامت و بهبود محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۸ب.ظ)
دکتر روحاني در نشست با مسوولين وزارت جهاد کشاورزي: تخصيص منابع درآمدي حامل‌هاي سوخت به سلامت و بهبود محيط زيست رييس‌جمهوري در نشستي با وزير، معاونين و مديران ارشد اين وزارتخانه بر ضرورت ايجاد تحول اساسي در اين بخش به منظور ايجاد امنيت غذايي و اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در کشور تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حسن روحاني در اين نشست با تأکيد بر اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي و اينکه بخش کشاورزي به لحاظ پيوستگي با حيات اجتماعي و امنيت غذايي مردم براي دولت از اهميت زيادي برخوردار است، افزايش ضريب خوداتکايي در محصولات کشاورزي و دستيابي مجدد به ۸۲ درصد از کالري مورد نياز در توليدات داخلي را خواستار شد و ارائه برنامه دقيق عملياتي براي محصولات مختلف را وظيفه وزارت جهاد کشاورزي دانست.
رييس جمهوري توجه جدي به افزايش بهره‌وري در آب و خاک را راه اصلي افزايش توليد و صادرات محصولات کشاورزي برشمرد و حراست و استحصال آب‌هاي کشور را از سياست‌هاي اصلي دولت تدبير و اميد دانست.
رييس قوه مجريه با اشاره به تصميمات دولت که در مورد استان‌هاي خوزستان و سيستان و بلوچستان اعلام شد، آب‌رساني و به زير کشت بردن صدها هزار هکتار زمين کشاورزي در اين استان‌ها را عامل تحولي شگرف در خوداتکايي کشاورزي کشور و ايجاد رونق و اشتغال در استان‌هاي جنوبي دانست.
رييس جمهوري گفت: لازمه اين کار حمايت و استفاده از تحقيقات و فناوري‌هاي جديد در اين حوزه است و حاصل اين تحقيقات هم بايد به طور گسترده در اختيار کشاورزان قرار گيرد و اين يکي از مصاديق کار هماهنگ در حوزه فرهنگ و اقتصاد است.
دکتر روحاني با اشاره به ضرورت ارتقا کيفيت مراکز آموزشي در تربيت نيروي انساني متخصص، تأکيد کرد: ما بايد شاهد يک تحول چشمگير در بخش کشاورزي باشيم و به کشاورزان و دامپروران و عشاير که سختي اين کار توليدي را به دوش مي‌کشند کمک کنيم به رشد دلخواه برسند و از لذت اين خدمت ملي هم بهره ببرند.
رييس جمهوري يادآور شد در همه تلاشمان براي افزايش توليد، بايد مراقبت کامل از محيط زيست مورد توجه باشد و سلامت و بهداشت مردم به طور کامل رعايت شود.
دکتر روحاني بر حمايت دولت از تلاش‌هاي خدمتگزاران وزارت جهاد کشاورزي در افزايش خوداتکايي و گسترش تحقيقات تأکيد و توفيق آنان را در پيش برد سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي کشور خواستار شد و افزود: بايد در مسير توسعه بخش کشاورزي به نيروي انساني، تحقيقات و تکنولوژي خود اعتماد کنيم.

منابع حاصل از مديريت حامل‌هاي سوخت، به ارتقاي سلامت و بهبود محيط زيست تخصيص خواهد يافت
رييس جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود در اين جلسه با اشاره به شروع مرحله جديد مديريت و هدفمندي انرژي و يارانه، عزم دولت را براي اجراي احکام قانون هدفمندي يارانه‌ها و قانون بودجه ۹۳ يادآور شد و از دست‌اندرکاران سازمان هدفمندي يارانه‌ها که زمينه اجرايي شدن اعتماد به مردم در ثبت نام متقاضيان نيازمند را فراهم کردند، تشکر کرد.
دکتر روحاني به ويژه از کساني که با نيت کمک به ارتقاي سلامت و ديگر خدمات عمومي به مردم، از ثبت‌نام منصرف شدند، به لحاظ مشارکت در همياري ملي تقدير کرد و گفت: دولت خزانه‌دار و امانت‌دار مردم است و با کمک مردم مي تواند در زمينه هاي گوناگون اقتصادي حرکت کند.
رييس جمهوري اعلام کرد ثبت نام در طرح سلامت همگاني و برخورداري از بيمه سلامت براي کساني که از بيمه محروم بوده‌اند، از امروز آغاز شده است و منابع حاصل از مديريت حامل‌هاي سوخت، عمدتاً به ارتقاي سلامت و بهبود محيط زيست تخصيص خواهد يافت.
در اين جلسه، وزير و معاونين، گزارشي از وضعيت توليد، واردات و صادرات محصولات کشاورزي را ارائه کردند.
براساس اين گزارش ضريب خود اتکايي در سال‌هاي اخير از ۸۲ درصد به ۵۹ درصد کاهش يافته است.
همچنين در اين گزارش، برخي از تحقيقات انجام شده در ۲۴ موسسه تحقيقاتي وزارت جهاد کشاورزي به منظور افزايش بهره‌وري ارائه و محدوديت بودجه تحقيقاتي در حد هزينه جاري از عوامل اصلي کاهش توليد و خود اتکايي شمرده شد.
در بخش‌هاي ديگر اين گزارش، ظرفيت بالاي بخش شيلات و آبزيان براي توليد و صادرات تشريح و حساسيت نظارت‌هاي سازمان دامپزشکي بر توليدات پروتئيني مورد تأکيد قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن