تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821193937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعی از دانش آموزان از دفتر ی مهاباد بازدید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمعی از دانش آموزان از دفتر ایرنای مهاباد بازدید کردند مهاباد - ایرنا - جمعی از دانش آموزان دختر مقطع متوسطه مدارس مهاباد روز دوشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در این شهرستان با بازدید از بخش های مختلف با نحوه فعالیت های خبری این دفتر از نزدیک آشنا شدند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این بازدید به مناسبت هفته مشاغل و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد انجام گرفت.
در این دیدار دانش آموزان مدرسه فطمیه مهاباد از بخشهای مختلف خبری دفتر ایرنا بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های خبری این رسانه مادر از جمله نحوه خبرگیری، خبرنویسی، ارسال عکس و سایت این سازمان بازدید کردند.
این دانش آموزان همچنین در جریان فعالیتهای خبری ایرنا و نحوه کار خبرنگاران و عکاسان در داخل و خارج از کشور و روند تهیه و تولید اخبار و گزارش های خبری و تصویری و انتشار آنها بر روی خروجی های مختلف این سازمان قرار گرفتند.
سرپرست دفتر ایرنا در مهاباد در جمع دانش آموزان بازدید کننده اظهار کرد: حساسیت و اهمیت کار خبری امروز بر هیچکس پوشیده نیست و خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام و دولت با اهتمام بیشتر به مسوولیت خطیر اطلاع رسانی اقدام می کند و پوشش خبری و انعکاس فعالیت و عملکرد دولت خدمتگزار و نیز انعکاس مشکلات جامعه را به صورت حرفه ای در دستور کار خود دارد.
منوچهر صمدی همچنین با معرفی ایرنا و نقش و جایگاه آن در عرصه اطلاع رسانی گفت: ایرنا با دارا بودن نقش محوری در تهیه، تولید و انتشار اخبار داخلی و خارجی و دارا بودن نیروهای آموزش دیده و مجرب و نگاه حرفه ای و تاثیرگذار در بین رسانه های جمعی داخل و خارجی دارای یک جایگاه ویژه است.
وی با اشاره به سابقه دیرینه ایرنا و نقش بی بدیل آن در جریان هشت سال دفاع مقدس و دوره های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این خبرگزاری با توجه به سابقه دیرینه خود هم اکنون به عنوان یکی از معتبرترین، با ارزش ترین و موثق ترین منابع خبری در بین سایر رسانه های داخلی مطرح است.
در پایان این بازدید دانش آموزان با حضور در تحریریه و اتاق خبر دفتر ایرنا در مهاباد از نزدیک با روند تهیه و تولید خبر و عکس آشنا شدند.
خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مهاباد از سال 68 در این شهرستان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون 9 شهرستان جنوب آذربایجان غربی را زیر پوشش خبری خود دارد.
584/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن