تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ سلامت همزمان با هفته بهداشت و سلامت در مدارس پلدختر نواخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

زنگ سلامت همزمان با هفته بهداشت و سلامت در مدارس پلدختر نواخته شد خرم آباد - ایرنا - همزمان با آغاز هفته سلامت، زنگ سلامت، زمین پاک و ایمنی راه ها با شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی در سطح مدارس شهرستان پلدختر نواخته شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس مرکز بهداشت پلدختر روز دوشنبه در مراسمی که در مدرسه راهنمایی زینبیه پلدختر برگزار شد، گفت: نامگذاری روزهای هفته سلامت مرتبط با شعار کلی این هفته ˈیک عمر سلامت با خودمراقبتیˈ انتخاب شده است.
ˈاحمد کرموندˈ سلامتی جسم را موجب سلامت روح و روان دانست و افزود: سبک زندگی نادرست علت تمامی بیماری ها است و فعالان عرصه سلامت در این هفته سعی دارند به تبیین موضوع خودمراقبتی و آموزش همگانی بپردازند.
وی تصریح کرد: مهمترین راه پیشگیری از بیماری ها، رعایت نکات بهداشتی از جمله اصول صحیح تغذیه، ورزش و فعالیت بدنی و استراحت مناسب است و اگر به افراد جامعه آموزش مناسب در زمینه خودمراقبتی داده شود، قطعا بسیاری از بیماری ها کنترل خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش پلدختر نیز گفت: بهداشت یک مفهوم کلی است که جزییات آن نیز به اندازه مفهوم کلی آن اهمیت دارد، پس باید به این موارد در مدارس اهمیت ویژه ای داده شود .
ˈبهمن دیناروندˈ افزود: هم اکنون مربیان بهداشت در خدمت بهداشت مدارس و دانش آموزان قرار دارند تا در زمینه سلامت برنامه ریزی و کار کنند.
7272/1625
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن