تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820907851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گره گشایی از طرح های فرهنگی گچساران نیازمند تدبیردولتمردان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گره گشایی از طرح های فرهنگی گچساران نیازمند تدبیردولتمردان گچساران - ایرنا - گرهگشایی از طرح های فرهنگی شهرستان نفتخیر گچساران نیازمند تدبیر دولتمردان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، خواب زمستانی چندین ساله سینمای شهر دوگنبدان، اقامه نماز در مصلای نیمه کاره گچساران و غیر فعال بودن مجتمع فرهنگی هنری گچساران درد دل های جوانان و اهالی فرهنگ و هنر گچساران قلب تپنده اقتصاد ایران است.
در سالی که به نام اقتصاد، فرهنگ ، عزم ملی و مدیریت جهادی نامیده شده است توجه به تقویت زیرساخت های فرهنگی این شهرستان با گذری کوتاه بر آسیب های اجتماعی اقبال به سوی ماهواره با ده ها پیامد منفی اجتماعی که کمترین آن ترویج فرهنگ غرب، کمرنگ شدن ارزش های اصیل اسلامی و در نهایت فرصت طلبی بیگانگان برای جنگ نرم است ضروری به نظر می رسد.
یک جوان 22 ساله ساکن شهر دوگنبدان گفت: شهرستان نفتخیز گچساران به عنوان دومین تولیدکننده نفت ایران از کمترین امکانات و زیرساخت های فرهنگی محروم است.
آرمین رحیمی با اشاره به تعطیلی چندین ساله تنها سینمای شهر دوگنبدان از مسوولان دولت تدبیر و امید خواست برای راه اندازی سینمای این شهرستان چاره اندیشی کنند.
یکی از ساکنان شهر دوگنبدان ازاقامه نماز در مصلای نیمه کاره شهر دوگنبدان ابراز تاسف کرد.
فاطمه آل داوودی افزود: عبور از مصالح ساختمانی در محوطه مصلای شهر دوگنبدان و گرمای بیش از حد فضای این مرکز فرهنگی به دلیل مجهز نبودن به سیتستم سرمایشی در این شهرستان گرمسیری به ویژه برای سالخوردگان طاقت فرساست.
فرماندار گچساران گفت: مصلای شهر دوگنبدان 90 در صد پیشرفت کاری دارد.
عبدالرحیم رحیمی افزود: امسال 10 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته است که چهار میلیارد ریال آن جذب شده است.
وی اظهار کرد: نماکاری فضای داخلی، سقف و محوطه سازی و تجهیز بخش های مختلف باقی مانده این طرح است.
فرماندار گچساران پیشرفت فیزیکی این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: طرح مصلای شهر دوگنبدان در نیمه نخست امسال به بهره برداری کامل خواهد رسید.
رحیمی ابراز داشت: به دلیل نیمه کاره بودن این طرح تجهیز آن به سیستم های خنک کننده امکان پذیر نیست.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: سینمای شهر دوگنبدان به دلیل بدهکار شدن عوامل اجرایی در سال های گذشته سند آن در رهن بانک است.
سید زمان علی پور افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و نشست های مسوولان فرهنگی کشور و استانی پرداخت مطالبات بانک و احداث پردیس سینمایی در اولویت برنامه مسوولان فرهنگی قرار دارد.
وی اظهار کرد: احداث مجتمع فرهنگی شهر دوگنبدان از برنامه های این اداره متولی برای پر کردن خلا فضاهای فرهنگی در این شهرستان است.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: این طرح 75 در صد پیشرفت فیزیکی دارد اما در حال حاضر به دلیل کمبود اعتبار غیر فعال است.
علی پور گفت: طرح مجتمع فرهنگی شهر دوگنبدان در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه مجهز به سالن آمفی تئاتر و انجمن های هنری است.
وی میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح را دومیلیارد ریال برآورد کرد.
8143/566
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن