تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821061430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارکردستان:بهبودیافتگان نشان دادند هر چیزی در مقابل اراده انسان قابل برگشت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندارکردستان:بهبودیافتگان نشان دادند هر چیزی در مقابل اراده انسان قابل برگشت است سنندج – ایرنا – استاندار کردستان گفت: بهبود یافتگان از اعتیاد به مواد مخدر با نقض نظر دانشمندان نشان دادند که هر چیزی در مقابل اراده انسان برگشت پذیر است.


به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ˈعبدالمحمد زاهدیˈ شامگاه یکشنبه در نخستین جشنواره بهبود یافتگان و سازمان های مردم نهاد کردستان در سنندج افزود: اعتیاد یکی از آسیب هایی است که بیشترین ضربه را به جسم و روان انسان می زند.
وی اظهار کرد: نیروی جوان به جای اینکه در جامعه مفید شود و استعداد خود را شکوفا کند با معتاد شدن مضمحل می شود و رو به نابودی می گذارد.
وی با بیان اینکه جامعه ما به خاطر جوان بودن، در معرض آسیب های زیادی قرار دارد، افزود: یکی از این آسیب ها که سال های طولانی برای کشور مشکلات مختلفی ایجاد کرده، اعتیاد به مواد مخدر است.
زاهدی ادامه داد: خانواده ها با مراقبت از فرزندانشان از یک سو، و قشر بهبود یافته با بهره گیری از تجربیاتشان و تشویق معتادان به ترک اعتیاد دو عنصری هستند که در زمینه مقابله با اعتیاد موفق تر عمل کرده اند.
وی گفت: نگاه به معتاد باید نگاه به فرزند خودمان باشد و این افراد فرزندان این ملت هستند که در دام بیماری اعتیاد گرفتار شده اند.
استاندار کردستان با اشاره به ضرورت ایجاد ارتباط با افراد معتاد به مواد مخدر، گفت: اگر این ارتباط ایجاد نشود معتادان بیشتر به ورطه اعتیاد فرو می روند که این ارتباط را بهبودیافتگان می توانند به خوبی ایجاد کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان هم در این جشنواره گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره این نیست که بگوییم چند نفر بهبود یافته داریم بلکه هدف این است که نشان دهیم که یک نفر هم اگر از اعتیاد نجات یابد گویی تمام جامعه نجات پیدا کرده اند.
ˈسلیم کریمیˈ افزود: هدف ما حمایت از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای مقابله با اعتیاد به مواد مخدر است.
وی اظهار کرد: ما می خواهیم مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کنیم و آن را به لایه های جامعه ببریم.
به گفته وی این جشنواره را در روز زن برگزار می کنیم تا این پیام را برسانیم که خانواده ها و بویژه زنان نقش مهمی در بهبود معتادان بازی می کنند.
این جشنواره با همکاری 26 اداره و چندین سازمان مردم نهاد در سالن آزادی سنندج برگزار شد و در حاشیه جشنواره نیز، نمایشگاهی با کمک اداره فنی و حرفه ای، بهزیستی، دانشگاه کردستان و چندین سازمان مردم نهاد و چند کمپ برپا بود.ک/2
570/533/640
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن