تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821223896




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن میلاد کوثر در حسینیه بیجار برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن میلاد کوثر در حسینیه بیجار برگزار شد بیجار- همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، جشن میلاد کوثر پیامبر(ص) شامگاه یکشنبه با حضور جمعی از بانوان، دانش آموزان و زنان در حسینیه بیجار برگزار شد.


به گزارش ایرنا، امام جمعه بیجار در این آیین با تبیین ولادت چشمه کوثر و خیر کثیر گفت: گرامیداشت ولادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) تنها به خاطر قرابت و نسبی بودن ایشان با رسول اکرم نیست، بلکه به خاطر فضائل دینی، اعتقادی، رفتار و سبک زندگی حضرت فاطمه(س) است.
حجت الاسلام علی مرادی هدف از این تجمع و حضور زنان در محافل دینی و اجتماعی را تبیین راه و رسم زندگی دانست و افزود: بهترین راهنما و الگوی زندگی معنوی در خانواده، پیروی از سبک زندگی خانوادگی ائمه (ع) است.
وی وجود حضرت فاطمه زهرا(س) را یک غنیمت و فرصت برای زنان مسلمان دانست و گفت: علم و فضائل علمی و خطبه های آن حضرت باید مورد توجه و مطالعه اهل دین و حقیقت قرار گیرد.
وی افزود: خطبه های حضرت فاطمه (س) سراسر حکمت، درایت و آداب زندگی با توجه به مفاهیم قرآنی است.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیجار به فرمایش حضرت پیامبر اسلام (ص) در خصوص وجود خیر کثیر و ساری و جاری در طول تاریخ پرداخت و افزود: وقتی حضرت محمد(ص) حاضر نیست تمام دنیا را در کف دست وی بگذارند ولی از اسلام فاصله بگیرد، چطور ممکن است حضرت زهرا(س) که برای اسلام خیر کثیر است ملاحظه کاری کند.
امام جمعه بیجار با تاکید بر اینکه راه و رسم فاطمه داری باید به طور مستمر در زندگی ما رعایت گردد گفت: باید تمام مصادیق اسلامی از جمله حجاب در بیرون از منزل، پوشش مناسب در خانواده و رعایت مسائل شرعی، سرلوحه مادران و فرزندان خانواده قرار گیرد و آنگاه است که فاطمیون دست از ولایت بر نمی دارند.
حجت الاسلام مرادی با تجلیل از صبوری و استواری مادران شهداء، جانبازان و همراهی همسران رزمندگان گفت: انسان وقتی زندگی بعضی از شهداء و دلدادگی و مشقات زندگی بعضی از مادران و همسران شهداء و جانبازان را می خواند و می بیند، متوجه می شود نسیم زندگی الهام گرفته از زندگی حضرت فاطمه (س) در این خانواده ها وزیده است.ک/3
7350/533
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن